reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Więcej bezpieczeństwa i rozrywki w Netii

dodano: 2020-02-07 16:18
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

Netia nie ma jak w sieci - Jeszcze szybszy i bezpieczniejszy światłowodowy dostęp do internetu, więcej rozrywki oraz GigaNagrywarka bez dodatkowych opłat w pakietach z telewizją - zapowiada Netia (grupa Cyfrowy Polsat). Sprzedaż nowej gamy tych ofert promocyjnych Netii wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie.

Netia schody wzrost


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek, 10 lutego br. Netia ruszy ze sprzedażą nowych ofert promocyjnych światłowodowego dostępu do internetu oraz pakietów internetu z telewizją. Podstawowa, promocyjna opcja światłowodowego dostępu do internetu solo to 300 Mb/s z usługą „Bezpieczny internet” (ochrona 2 urządzeń, w tym telefonów z systemem Android) przez cały okres umowy w cenie 50 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat).

- Skala zagrożeń internetowych rośnie w bardzo szybkim tempie. Wzrost popularności bankowości i zakupów on-line sprawia, że rośnie również ryzyko finansowe. Chcemy pomóc naszym klientom chronić się przed tymi zagrożeniami, dlatego zdecydowaliśmy się dodać do usługi dostępowej, bez dodatkowych opłat, kompleksowe rozwiązanie bezpieczeństwa - powiedział Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii. - Warto zwrócić uwagę, że usługa „Bezpieczny internet” zapewnia też zaawansowaną i bardzo skuteczną ochronę rodzicielską, która pozwala m.in. na zarządzanie czasem, jaki dzieci spędzają w sieci, jak również chroni je przed dostępem do pornografii - dodał.

Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet (do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s) w cenie odpowiednio 70 i 80 zł miesięcznie (również 3 pierwsze miesiące bez opłat) otrzymają serwis Tidal, który oferuje dostęp do muzyki na wielu urządzeniach.

Jeszcze więcej rozrywki w pakietach z telewizją

„Bezpieczny internet” i GigaNagrywarka Standard oraz Cinemax HD zostały, bez dodatkowych opłat, dodane do pakietów Netii z TV Premium (Dla Kibica, z m.in. Polsatem Sport Premium lub Dla Kinomaniaka, m.in. z HBO lub TV na Start z Canal+), w których za 80 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat) klienci otrzymują światłowodowy internet do 150 Mb/s oraz dostęp do ponad 100 kanałów TV i jednej z powyższych opcji TV Premium. Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet światłowodowy (opcje: do 300 Mb/s, do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s), otrzymają dodatkowo dostęp do serwisu Tidal.      

Z myślą o klientach, którym wystarcza podstawowa oferta telewizyjna, uzupełniona ewentualnie o serwisy VOD, taki jak HBO GO, operator oferuje pakiet internet 300 Mb/s z TV na Start (94 kanały w tym 51 w HD) za 60 zł miesięcznie (pierwszy miesiąc bez opłat). Również w tych pakietach Netia zapewnia, bez dodatkowych opłat, „Bezpieczny internet” oraz GigaNagrywarkę Standard. Wybierając szybszy internet - analogicznie jak w ofercie internetu solo - klienci otrzymują serwis Tidal bez dodatkowych opłat.

Dodatki w super cenach

Wersje pakietów internet z TV i HBO GO w Netii to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie. Obowiązują przy tym promocyjne okresy (do 3 miesięcy) bez opłat. HBO GO kupowane jako osobna usługa to koszt od 19,90 do 24,90 zł miesięcznie.

Wraz z zakupem wiodących usług Netii (internet i pakiety z TV) klienci mogą również dokupić m.in. usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 do 60 zł miesięcznie. W najtańszej opcji otrzymują nielimitowane połączenia głosowe, SMS, MMS, 2 GB pakiet danych. Taryfa za 30 zł zapewnia 12 GB danych, a po wyczerpaniu pakietu prędkość spada do 1 Mb/s. Za drugą i trzecią kartę SIM z tą taryfą trzeba dopłacić po 15 zł miesięcznie. Na przenoszących numer czeka bonus w postaci 3 miesięcy bez opłat (standardowo jeden miesiąc).

Silna kampania reklamowa

Sprzedaż nowych ofert wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania telewizyjna składa się z jednego 45-sekundowego i dwóch 15-sekundowych spotów telewizyjnych, które będą emitowane od poniedziałku, 10 lutego do poniedziałku, 6 kwietnia br. w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN. Bohaterami spotów są - podobnie jak wcześniej - sympatyczne, futrzaste korniki, których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez najlepszą ofertę rozrywki w Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium) i produkcji Canal+ i Disney’a.

Spoty radiowe (30- i 10-sekundowe) emitowane będą od poniedziałku, 17 lutego do niedzieli, 8 marca br. w kilkunastu stacjach (min. RMF, Radio Zet, Radio Eska) zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a animację zrealizowało studio Televisor. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii IPTV na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...