Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek,
10 lutego br. Netia ruszy ze sprzedażą nowych ofert promocyjnych światłowodowego dostępu do internetu oraz pakietów internetu z telewizją. Podstawowa, promocyjna opcja światłowodowego dostępu do internetu solo to 300 Mb/s z usługą „Bezpieczny internet” (ochrona 2 urządzeń, w tym telefonów z systemem Android) przez cały okres umowy w cenie 50 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat).
- Skala zagrożeń internetowych rośnie w bardzo szybkim tempie. Wzrost popularności bankowości i zakupów on-line sprawia, że rośnie również ryzyko finansowe. Chcemy pomóc naszym klientom chronić się przed tymi zagrożeniami, dlatego zdecydowaliśmy się dodać do usługi dostępowej, bez dodatkowych opłat, kompleksowe rozwiązanie bezpieczeństwa - powiedział Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii. - Warto zwrócić uwagę, że usługa „Bezpieczny internet” zapewnia też zaawansowaną i bardzo skuteczną ochronę rodzicielską, która pozwala m.in. na zarządzanie czasem, jaki dzieci spędzają w sieci, jak również chroni je przed dostępem do pornografii - dodał.
Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet (do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s) w cenie odpowiednio 70 i 80 zł miesięcznie (również 3 pierwsze miesiące bez opłat) otrzymają serwis Tidal, który oferuje dostęp do muzyki na wielu urządzeniach.
Jeszcze więcej rozrywki w pakietach z telewizją
„Bezpieczny internet” i GigaNagrywarka Standard oraz Cinemax HD zostały, bez dodatkowych opłat, dodane do pakietów Netii z TV Premium (Dla Kibica, z m.in. Polsatem Sport Premium lub Dla Kinomaniaka, m.in. z HBO lub TV na Start z Canal+), w których za 80 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat) klienci otrzymują światłowodowy internet do 150 Mb/s oraz dostęp do ponad 100 kanałów TV i jednej z powyższych opcji TV Premium. Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet światłowodowy (opcje: do 300 Mb/s, do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s), otrzymają dodatkowo dostęp do serwisu Tidal.
Z myślą o klientach, którym wystarcza podstawowa oferta telewizyjna, uzupełniona ewentualnie o serwisy VOD, taki jak HBO GO, operator oferuje pakiet internet 300 Mb/s z TV na Start (94 kanały w tym 51 w HD) za 60 zł miesięcznie (pierwszy miesiąc bez opłat). Również w tych pakietach Netia zapewnia, bez dodatkowych opłat, „Bezpieczny internet” oraz GigaNagrywarkę Standard. Wybierając szybszy internet - analogicznie jak w ofercie internetu solo - klienci otrzymują serwis Tidal bez dodatkowych opłat.
Dodatki w super cenach
Wersje pakietów internet z TV i HBO GO w Netii to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie. Obowiązują przy tym promocyjne okresy (do 3 miesięcy) bez opłat. HBO GO kupowane jako osobna usługa to koszt od 19,90 do 24,90 zł miesięcznie.
Wraz z zakupem wiodących usług Netii (internet i pakiety z TV) klienci mogą również dokupić m.in. usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 do 60 zł miesięcznie. W najtańszej opcji otrzymują nielimitowane połączenia głosowe, SMS, MMS, 2 GB pakiet danych. Taryfa za 30 zł zapewnia 12 GB danych, a po wyczerpaniu pakietu prędkość spada do 1 Mb/s. Za drugą i trzecią kartę SIM z tą taryfą trzeba dopłacić po 15 zł miesięcznie. Na przenoszących numer czeka bonus w postaci 3 miesięcy bez opłat (standardowo jeden miesiąc).
Silna kampania reklamowa
Sprzedaż nowych ofert wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania telewizyjna składa się z jednego 45-sekundowego i dwóch 15-sekundowych spotów telewizyjnych, które będą emitowane od poniedziałku, 10 lutego do poniedziałku, 6 kwietnia br. w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN. Bohaterami spotów są - podobnie jak wcześniej - sympatyczne, futrzaste korniki, których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez najlepszą ofertę rozrywki w Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium) i produkcji Canal+ i Disney’a.
Spoty radiowe (30- i 10-sekundowe) emitowane będą od poniedziałku, 17 lutego do niedzieli, 8 marca br. w kilkunastu stacjach (min. RMF, Radio Zet, Radio Eska) zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych.
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a animację zrealizowało studio Televisor. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.