reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Canal+ z technologią AstraOne

dodano: 2019-12-30 08:27
autor: Jerzy Kruczek | źródło: CANAL+/AstraOne.io 

AstraOne Canal plus kampania 360px.jpg Platforma Canal+ zakończyła pierwszą kampanię reklamową w modelu In-Image. Działania prowadzone były od 5 listopada za pomocą technologii AstraOne. Kreacje promowały pakiet Extra+, a wyświetlane były na zdjęciach związanych z technologią, m.in: z nowymi telewizorami, nowinkami z Netflixa, eventami związanymi z kinematografią, czy premierami telewizyjnymi. 

AstraOne
AstraOne Canal plus kampania 760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
CANAL+ z technologią AstraOne

W kampanii promującej pakiet Extra+ wykorzystano AstraOne najnowszą technologię In-Image Ads, której mechanizm umożliwia emisję reklam na zdjęciach. Kampania była prowadzona przy współpracy z domem mediowym Havas Media który prowadzi działania mediowe marki CANAL+. Najnowsze rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję dało CANAL+ możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego. 

Prowadzona kampania jest skierowana do użytkowników zainteresowanych następującymi zakresami tematycznymi online: Kobieta, Mężczyzna, Technologia, Telewizja, Parenting. Kampania była realizowana w formacie mobile, jak i desktop. CTR wynosił 0,6 proc. Działania realizowane były w m.in. w takich serwisach jak: SpidersWeb.pl, Podroze.pl, Kobieta.pl, Mamadu.pl, Glamour.pl.

Mechanizm działania AstraOne umożliwia zamieszczanie kreacji w formie dynamicznych bannerów na zdjęciach redakcyjnych. Główną zaletą rozwiązania jest bardzo precyzyjne targetowanie grupy docelowej odbiorców oraz dopasowywanie treści kreacji do niej. Algorytm sterujący systemem bazuje na sztucznej inteligencji oraz technologii picture recognition, co w konsekwencji oznacza optymalizację kosztową oraz w pełni efektywne wykorzystanie budżetów reklamowych. 

Kampania cieszy się ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Jak pokazują statystyki - współczynniki kliknięć są kilkukrotnie większe od rynkowych co dowodzi, że nowy format się sprawdza. Do skorzystania z technologii AstraOne zachęciła nas funkcjonalność bazująca na algorytmie, który jest w stanie bardzo dobrze dobrać zdjęcie do motywu przewodniego prowadzonej kampanii  - mówi Paweł Kawecki, Marketing Communication Director w Platformie CANAL+


AstraOne jest od września dostępna dla polskich reklamodawców.
Rozwiązanie obecne jest od kilku miesięcy na europejskich rynkach reklamowych. Spółka AstraOne zrealizowała za pomocą swojej technologii In-Image kampanie reklamowe dla takich marek jak: Nike, KIA, Samsung, Volkswagen, Adidas, Volvo, Sony Pictures, Huawei, Fujifilm, Swatch, Subaru czy Gorenje. 

AstraOne.io wykorzystuje autorską technologię „picture recognition” i oferuję nowy format reklamowy In-Image Ads. Na ten moment algorytm umożliwia rozpoznawanie ponad 5000 różnych obiektów na zdjęciach redakcyjnych między innymi takich jak: konkretne brandy i celebryci, emocje, logotypy oraz sytuacje. Dzięki tej technologii nasze kampanie są realizowane z całkowicie nowym targetowaniem kontekstowym  - mówi Dmitriy Shevchenko, CEO AstraOne Poland. 


Więcej informacji na temat projektu można uzyskać na specjalnej stronie internetowej: www.AstraOne.io 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platforma CANAL+ (ex nc+)


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Linbox WS-6944 PRO dla DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

489 zł Więcej...

Moduł UniCam Prime

Najnowsza wersja uniwersalnego modułu dostępu UniCam Prime - następca Unicam...

499 zł Więcej...

Rolka kabla Teleste 113 Ultra HD Cu 100m

Bardzo wysokiej jakości biały przewód koncentryczny 75 Ohm Teleste 113...

350 zł Więcej...
reklama