Czwartek, 21 listopada br. to jednocześnie trzeci jubileusz powstania, jak informuje nadawca, pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji - tv.tvnmedia.pl, która jest częścią projektu tv♥ powołanego przez TVN Media (więcej tutaj). - Platforma stanowi bogatą bazę ponad 550 publikacji, które są źródłem wiedzy i aktualnych danych, z Polski i ze świata, na temat efektywnej komunikacji marketingowej we współczesnym ekosystemie mediów. Zbiór publikacji jest co tydzień poszerzany o nowe pozycje, aktualne wyniki badań, raporty oraz ciekawe inspiracje. Trzeci rok działalności latformy tv.tvnmedia.pl to także kontynuacja owocnej współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach cykli „#opiniejuroraeffie” oraz „#imaginationday”. Projekty te na stałe wpisały się w świadomość branży, gromadząc unikalny kontent towarzyszący najważniejszym wydarzeniom rynkowym: konkursowi Effie Awards oraz Imagination Day - czytamy w komunikacie.- Sposób konsumpcji mediów w erze digitalizacji nieustannie ewoluuje pod wpływem zmian, które zachodzą w stylu życia społeczeństwa dzięki nowy technologiom. Kluczowa dla widzów stała się swoboda, rozumiana jako szeroki wybór dopasowanych treści oraz możliwość ich konsumpcji w dowolnym miejscu i czasie. To właśnie różnorodność kontentu oraz dróg jego dotarcia do konsumenta stała się kierunkiem rozwoju telewizji, który możemy współcześnie obserwować na rynkach całego świata
- mówi Marcin Bogłowski, dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Media.