- W Grupie Kino Polska TV widzimy duży potencjał rozwoju w obszarze cyfrowej konsumpcji treści. Nasze doświadczenia pokazują, że widzowie w Polsce i generalnie w tej części Europy, równie chętnie oglądają tradycyjną telewizję jak i korzystają z platform VOD. Zamierzamy rozwijać się w obu tych obszarach i zwiększać udziały Kino Polska zarówno w segmencie tradycyjnej telewizji jak i wykorzystywać rosnący potencjał popularności platform online i VOD
- mówi Levent Gültan, członek zarządu Kino Polska TV S.A.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
439 zł Więcej...