reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska: 1.060.800 klientów telewizji cyfrowej

dodano: 2019-11-07 11:16
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC Polska/satkurier.pl

UPC wyniki Q3 2019 Na koniec września 2019 roku UPC Polska miało 1.060.800 klientów telewizji cyfrowej, 1.211.400 klientów internetu i 679.000 klientów telefonii. W ciągu roku liczby te wzrosły odpowiednio o 27.700, 58.600 i 45.100 klientów. UPC Polska miało na koniec trzeciego kwartału łącznie 1.470.600 klientów (+39.700 w ciągu roku) i mogło się pochwalić 3.135.200 świadczonych usług (RGU) - o 125.000 więcej w ciągu roku.

UPC wyniki Q3 2019


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC Polska - najważniejsze wydarzenia w trzecim kwartale:
  • Wprowadzenie usług mobilnych
  • Rozszerzenie zasięgu prędkości gigabitowej do ponad 2 mln gospodarstw domowych w 13 nowych miastach w całej Polsce
  • Wzrost średniej prędkości internetu, z którego korzystają klienci, do 236 Mb/s
  • Start nowej kampanii marketingowej z bohaterem marki - UPCeuszem
  • Rozszerzenie zasięgu sieci UPC do 3.524.700 gospodarstw domowych na koniec września 2019, dzięki przyłączeniu 24.500 nowych gospodarstw w trzecim kwartale oraz 93.900 w ujęciu rok do roku
 

W trzecim kwartale 2019 r. miały miejsce dwa kluczowe dla UPC Polska oraz naszych klientów wydarzenia: uruchomiliśmy usługi mobilne i znacząco zwiększyliśmy zasięg gigabitowego internetu. Inwestycje te potwierdzają nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom jeszcze korzystniejszej oferty superszybkiego internetu i cyfrowej rozrywki oraz naszą determinację do budowy pozycji lidera na rynku usług konwergentnych.

- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

Internet
W trzecim kwartale 2019 roku liczba użytkowników usług internetowych wzrosła o 11.700 do 1.211.400, co oznacza o blisko 58.000 więcej niż rok wcześniej. Liczba użytkowników modemu Connect Box wzrosła o 119.934 w ciągu roku, do łącznie 676.150 na koniec trzeciego kwartału. Do tego wyniku przyczyniło się ciągłe rozszerzanie zasięgu internetu gigabitowego o nowe miasta, a także stały rozwój wartości oferty, w tym między innymi program zwiększania prędkości internetu, dzięki któremu średnia prędkość, z której korzystają klienci, wzrosła do 236 Mb/s.

Cyfrowa rozrywka
Liczba użytkowników telewizji cyfrowej wzrosła o 4.200 w ciągu trzeciego kwartału oraz o 27.700 rok do roku, osiągając poziom 1.060.800 subskrypcji. W ciągu roku liczba użytkowników platformy Horizion wzrosła o 103.183, do wartości 713.834. UPC Polska zwiększyło także liczbę platform, na których oferuje dostęp do aplikacji mobilnej Horizon GO, umożliwiającej użytkownikom oglądanie ulubionych treści na wielu urządzeniach, także poza domem. Obecnie aplikacja dostępna jest na platformach Android TV, Amazon Fire TV oraz Apple TV.

Wzrosty w UPC Biznes
Duże wzrosty zanotowało także UPC Biznes. W trzecim kwartale 2019 roku UPC przybyło ponad 2,6 tys. klientów biznesowych, co oznacza wzrost aż o 7,5 tys. od początku roku. Ten wynik to efekt inwestycji w rozwój sieci sprzedaży jak i portfolio produktów: szybkich łącz internetowych, usług podnoszących cyberbezpieczeństwo w firmach, a także rozwiązań mobilnych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...