reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rusza 2. edycja Ekstraklasa Games. Relacje w Polsat Games

dodano: 2019-11-06 10:47
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Ekstraklasa

Ekstraklasa Games Ekstraklasa Games 2020 - druga edycja największego turnieju w grę FIFA w Polsce, ruszy 14 listopada br. Rozbudowane kwalifikacje, rozgrywki podzielone na trzy etapy i wyjątkowa oprawa w studiu telewizji Polsat Games zapewnią po raz kolejny wielkie emocje wszystkim uczestnikom. W turnieju Ekstraklasy może wziąć udział każdy. Rozgrywki są przeznaczone zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów, którzy walczyć będą o triumf w wielkim finale rozegranym w maju 2020.

Ekstraklasa Games


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ekstraklasa Games należy do ekskluzywnego grona turniejów na licencji FIFA 20 Official League Qualifier. Oznacza to, że najlepsi gracze rywalizują w turnieju także o punkty do rankingu FIFA 20 Global Series i możliwość walki o awans na Mistrzostwa Świata FIFA eWorld Cup. W tym sezonie wydawca gry - EA Sports - przyznał rozgrywkom Ekstraklasa Games większą liczbę punktów rankingowych niż rok temu. Świadczy to o rosnącej randze tego wydarzenia.
 

Od ubiegłego roku należymy do ekskluzywnego grona lig, które uruchomiły profesjonalne rozgrywki esportowe. Patrząc na wyniki poprzedniej edycji Ekstraklasa Games, widzimy duży entuzjazm uczestników oraz możliwość rozwoju tego projektu. W pierwszym sezonie zarejestrowało się ponad 17 tys. graczy. Transmisje w Polsat Games w trakcie pięciu dni rozgrywek śledziło 430 tys. widzów, a wszystkie transmisje online miały łącznie 1,3 mln wyświetleń. W całym sezonie strona Ekstraklasa Games zanotowała 860 tys. wyświetleń. Jesteśmy przekonani, że druga edycja dorówna pierwszej poziomem rywalizacji i dostarczy jeszcze więcej emocji ze względu na przejście z systemu rozgrywek ligowego na turniejowy

– mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Turniej będzie się składał z rundy zimowej, rundy wiosennej oraz rundy finałowej. W tej ostatniej wezmą udział najlepsi gracze z całego sezonu. Zarówno runda Zimowa, jak i Wiosenna będą zaczynały się od kwalifikacji online (oddzielne dla każdego klubu Ekstraklasy na obu konsolach) i zostaną zakończone finałami, w których udział wezmą zwycięzcy klubowych turniejów kwalifikacyjnych. Podczas finałów każdej z rund kluby Ekstraklasy będą reprezentowane przez jednego gracza na konsoli Sony Play Station 4 oraz jednego na konsoli Xbox One.
 

Rywalizacja w Ekstraklasa Games będzie odbywać się niezależnie od siebie na obu konsolach, ale wzorem międzynarodowych rozgrywek w innych ligach, w decydującym meczu sezonu, w Wielkim Finale, naprzeciw siebie staną najlepszy gracz w Polsce na PS4 oraz najlepszy gracz na Xbox One.

W zależności od miejsca zajętego przez każdy z klubów Ekstraklasy podczas finałów Rundy Zimowej i Rundy Wiosennej, kluby otrzymają punkty do klasyfikacji generalnej. Najlepsze 8 klubów na obu konsolach w klasyfikacji generalnej po rozegraniu Finałów Rundy Zimowej i Wiosennej będą premiowane awansem do Rundy Finałowej, którą będzie transmitował kanał Polsat Games.
 

W drugim sezonie Ekstraklasa Games stawiamy sobie za cel zaangażowanie jak największej części polskiej społeczności fanów FIFA 20. Nowy format rozgrywek i doświadczenie z poprzedniej edycji pozwolą nam - wspólnie z klubami Ekstraklasy - opowiedzieć jeszcze lepsze historie i maksymalnie dopracować telewizyjne show. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy pierwsze z przygotowanych niespodzianek. Druga edycja Ekstraklasa Games to drugie tyle (e)sportowych emocji, które z niezmienną dumą dostarczamy polskim graczom

– mówi Bartosz Pawlik, dyrektor zarządzający Polsat Games.

Oficjalnymi partnerami rozgrywek są marki KFC i Media Expert, które w poprzedniej edycji wykorzystały potencjał turnieju przeprowadzając dedykowane kampanie reklamowe w mediach. W projekt zaangażowane jest także grono partnerów, doskonale znających świat esportu i mających ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. Strategicznym partnerem medialnym jest telewizja Polsat Games, w której studiu odbywają się turnieje fazy ligowej oraz finały. Kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 20 – Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Lagardere Sports.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Esport


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...