reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

802 tys. klientów Orange Love z telewizją

dodano: 2019-10-28 17:40
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Orange Polska/satkurier.pl

Orange Flex logo Spółka Orange Polska opublikowała wyniki operacyjne i finansowe za trzeci kwartał 2019 roku. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH). 802 tys. klientów korzystało z oferty konwergentnej Orange Love z telewizją, natomiast wszystkich użytkowników korzystających z pakietów łączonych było 1,331 mln (wzrost o 24 tys. w trzecim kwartale).

Orange Love


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogólna liczba klientów telewizyjnych Orange Polska wzrosła w trzecim kwartale 2019 roku o 7 tys., przy czym był to wzrost liczby klientów IPTV o 19 tys. i uszczuplenie bazy klientów DTH o 12 tys. Na koniec września z oferty Orange Love z telewizją korzystało o 14 tys. klientów Orange więcej niż trzy miesiące wcześniej. Użytkownicy Orange Love stanowili już 61 proc. indywidualnych klientów korzystających z domowego internetu Orange, a rok temu było to 55 proc.

Na koniec września 473 tys. klientów korzystało z oferty światłowodowej (wzrost o 39 tys. w trzecim kwartale 2019 roku). Według informacji operatora, sieć światłowodowa dociera już do 141 miast. Na koniec września 2019 roku klienci korzystający z najszybszych opcji domowego internetu stanowili już 38 proc. ogółu (rok temu było to 32 proc.). Stało się tak głównie za sprawą dużego zainteresowania internetem światłowodowym. Liczba klientów tej usługi wzrosła o 46 proc. rok do roku.

Przychody Orange Polska wzrosły o 4,3 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem ubiegłego roku, m.in. dzięki rosnącym przychodom z usług konwergentnych oraz usług IT i integratorskich dla biznesu. Po raz pierwszy uwzględniono wyniki BlueSoft, który w czerwcu dołączył do grupy.

Wskaźnik EBITDAaL wzrósł o 22,4 proc.. Ten wynik to efekt wzrostu przychodów firmy, przyspieszenia spadku kosztów pośrednich działalności (o 5 proc. rok do roku), a także zysku na sprzedaży nieruchomości przy ul. Nowogrodzkiej / św. Barbary w Warszawie. Odliczając ten ostatni czynnik, EBITDAaL wzrosła o 7,1 proc. rok do roku w ujęciu kwartalnym oraz o 1,2 proc. rok do roku licząc łączny wynik za 9 miesięcy.

Przedstawione wyniki pozwalają podtrzymać całoroczne przewidywania operatora dotyczące wzrostu przychodów i EBITDAaL.
 

Orange Światłowód dotarł już do 4 mln domów i mieszkań w całej Polsce. Widzimy, że klienci doceniają zalety superszybkiego internetu i chętnie się na niego decydują. W minionym kwartale usługę wybrało 39 tys. nowych klientów. Cieszy nas to tym bardziej, że konkurencja na rynku jest znacząca. W tym kontekście trzeba docenić nową decyzję UKE o deregulacji kolejnych gmin w Polsce, która daje nam możliwość efektywniejszej rywalizacji jakością i atrakcyjnością usług. To dobra wiadomość dla klientów i rynku

– powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Coraz więcej klientów wybiera abonamentowe usługi mobilne, a nasi dotychczasowi klienci chętniej zostają w Orange. To przełożyło się na najlepszy wynik w tym segmencie od 2 lat. Wkrótce zaprezentujemy nasze propozycje, jakie przygotowaliśmy na okres przedświąteczny. Jestem przekonany, że będą atrakcyjne dla klientów, a jednocześnie przyczynią się do realizacji celów firmy na koniec tego roku.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AX 4KBOX HD61 Combo

AX 4K HD61 Combo - najnowszy odbiornik Ultra HD marki...

849 zł Więcej...

Moduł DeltaCam Pro Twin REV 2.0 Deltacrypt CI

Uniwersalny moduł dostępu DeltaCAM Twin REV 2.0 Deltacrypt CI z...

520 zł Więcej...

Moduł UniCam Pro Evo 4.0

Uniwersalny moduł dostępu UniCam Evo Deltacrypt CI/CI+ v. 4.0. W...

490 zł Więcej...
reklama