reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

802 tys. klientów Orange Love z telewizją

dodano: 2019-10-28 17:40
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Orange Polska/satkurier.pl

Orange Flex logo Spółka Orange Polska opublikowała wyniki operacyjne i finansowe za trzeci kwartał 2019 roku. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH). 802 tys. klientów korzystało z oferty konwergentnej Orange Love z telewizją, natomiast wszystkich użytkowników korzystających z pakietów łączonych było 1,331 mln (wzrost o 24 tys. w trzecim kwartale).

Orange Love


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogólna liczba klientów telewizyjnych Orange Polska wzrosła w trzecim kwartale 2019 roku o 7 tys., przy czym był to wzrost liczby klientów IPTV o 19 tys. i uszczuplenie bazy klientów DTH o 12 tys. Na koniec września z oferty Orange Love z telewizją korzystało o 14 tys. klientów Orange więcej niż trzy miesiące wcześniej. Użytkownicy Orange Love stanowili już 61 proc. indywidualnych klientów korzystających z domowego internetu Orange, a rok temu było to 55 proc.

Na koniec września 473 tys. klientów korzystało z oferty światłowodowej (wzrost o 39 tys. w trzecim kwartale 2019 roku). Według informacji operatora, sieć światłowodowa dociera już do 141 miast. Na koniec września 2019 roku klienci korzystający z najszybszych opcji domowego internetu stanowili już 38 proc. ogółu (rok temu było to 32 proc.). Stało się tak głównie za sprawą dużego zainteresowania internetem światłowodowym. Liczba klientów tej usługi wzrosła o 46 proc. rok do roku.

Przychody Orange Polska wzrosły o 4,3 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem ubiegłego roku, m.in. dzięki rosnącym przychodom z usług konwergentnych oraz usług IT i integratorskich dla biznesu. Po raz pierwszy uwzględniono wyniki BlueSoft, który w czerwcu dołączył do grupy.

Wskaźnik EBITDAaL wzrósł o 22,4 proc.. Ten wynik to efekt wzrostu przychodów firmy, przyspieszenia spadku kosztów pośrednich działalności (o 5 proc. rok do roku), a także zysku na sprzedaży nieruchomości przy ul. Nowogrodzkiej / św. Barbary w Warszawie. Odliczając ten ostatni czynnik, EBITDAaL wzrosła o 7,1 proc. rok do roku w ujęciu kwartalnym oraz o 1,2 proc. rok do roku licząc łączny wynik za 9 miesięcy.

Przedstawione wyniki pozwalają podtrzymać całoroczne przewidywania operatora dotyczące wzrostu przychodów i EBITDAaL.
 

Orange Światłowód dotarł już do 4 mln domów i mieszkań w całej Polsce. Widzimy, że klienci doceniają zalety superszybkiego internetu i chętnie się na niego decydują. W minionym kwartale usługę wybrało 39 tys. nowych klientów. Cieszy nas to tym bardziej, że konkurencja na rynku jest znacząca. W tym kontekście trzeba docenić nową decyzję UKE o deregulacji kolejnych gmin w Polsce, która daje nam możliwość efektywniejszej rywalizacji jakością i atrakcyjnością usług. To dobra wiadomość dla klientów i rynku

– powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Coraz więcej klientów wybiera abonamentowe usługi mobilne, a nasi dotychczasowi klienci chętniej zostają w Orange. To przełożyło się na najlepszy wynik w tym segmencie od 2 lat. Wkrótce zaprezentujemy nasze propozycje, jakie przygotowaliśmy na okres przedświąteczny. Jestem przekonany, że będą atrakcyjne dla klientów, a jednocześnie przyczynią się do realizacji celów firmy na koniec tego roku.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) ULTRABOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ADB 5800S + pakiet Start+1m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: odbiornik ADB5800S + karta na...

119 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 1,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 1,5 m w wersji v2.1...

89 zł Więcej...
reklama