Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wieczorną relację w
Eleven Sports 1 z udziałem m.in. Lewisa Hamiltona i Roberta Kubicy obejrzało średnio
368.406 widzów (w grupie „total individuals”). Ponadto reach (zasięg) w tej samej grupie wyniósł
578.248. Sobotnie kwalifikacje również cieszyły się dużym zainteresowaniem kibiców - śledziło je średnio 175.053 widzów, a reach osiągnął 340.614.
Warto dodać, że w
TVP Sport wyścig GP Meksyku F1 obejrzało średnio około
175 tys. widzów, czyli nadawca ten miał dwa razy mniejszą widownię niż Eleven Sports. Jednak w odróżnieniu od Eleven Sports, który prowadzi pełne relacje, TVP Sport pokazuje transmisje dopiero od 45. minuty.
Poniżej dane, które pochodzą od Nielsen Audience Measurement.
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE MÉXICO 2019 W ELEVEN SPORTS:
Wyścig (niedziela, 27 października, godz. 20:05, Eleven Sports 1)
AMR: 368.406 (total individuals)
Share: 2,35%
Reach: 578.248
Sesja kwalifikacyjna (sobota, 26 października, godz. 19:55, Eleven Sports 1)
AMR: 175.053 (total individuals)
Share: 1,98%
Reach: 340.614
Już w najbliższy weekend (1.11 – 3.11) w kanałach Eleven Sports będzie można zobaczyć zmagania kierowców
Formula 1™ o Grand Prix™ Stanów Zjednoczonych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.