Ingo P. Schuchert, dyrektor zarządzający DNMG, powiedział:
- Na rynku jest obecnie ponad 10 mln telewizorów 4K, z 7 dodatkowymi milionami, które będą przybywać rocznie. Partnerstwo obejmuje zarówno bezpłatną telewizję, jak i prawa do płatności dla wszystkich kanałów, zapewniając operatorom sieci niespotykaną elastyczność w dostarczaniu klientom najwyższej jakości 4K.
Mathieu Peloquin, SVP ds. marketingu i treści w Stingray powiedział:- Aby ten USP był możliwy, DNMG po raz pierwszy inwestuje we własne systemy i infrastrukturę, tworząc tym samym podstawę dla przyszłych modeli biznesowych 4K dla naszych operatorów sieci.
- Cieszymy się, że możemy podpisać umowę z DNMG, zwłaszcza że jest to pierwsze wejście kanałów telewizyjnych Stingray 4K na rynek niemieckojęzyczny. Szybkie tempo innowacji technologicznych wciąż zapewnia nowe możliwości rozwoju i współpracy, a Stingray jest dumny z tego, że jest liderem w dostarczaniu nowych możliwości rozrywki miłośnikom muzyki na całym świecie.