reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Vodafone: „5G zrewolucjonizuje sport”

dodano: 2019-10-08 23:24
autor: Jerzy Kruczek | źródło: adtv/Vodafone

Vodafone TV Badania przeprowadzone przez Vodafone pokazują, że ponad trzy czwarte liderów biznesowych z organizacji sportowych postrzega poprawę zaangażowania kibiców - oraz dostarczanie nowych i innowacyjnych doświadczeń dla kibiców - jako klucz do przyszłego sukcesu. Badanie sugeruje, że 5G bardziej niż jakakolwiek inna technologia spowoduje zmiany i umożliwi takie doświadczenia.

sport piłka nożna


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Badanie - opublikowane podczas oficjalnego otwarcia Vodafone Business Lounge w Ricoh Arena, siedzibie klubów Wasps Rugby i Wasps Netball w Coventry - miało na celu uzyskanie opinii decydentów biznesowych w sektorze sportowym w Wielkiej Brytanii. Ponad trzy czwarte (76 proc.) potwierdza, że ​​ich organizacja wykorzysta 5G jako platformę innowacji, a 74 proc. uważa, że ​​wzmocni wysiłki w celu spełnienia rosnących oczekiwań kibiców.

Ujawniono również, że 76 proc. respondentów uważa, iż ​​5G będzie miało większy wpływ na wrażenia kibiców niż 4G. W opinii 76 proc. respondentów, 5G pozwoli im poprawić zaangażowanie kibiców w streaming wideo na żywo, technologię rzeczywistości mieszanej i dostęp w czasie rzeczywistym do informacji, które na nowo zbudują wrażenia kibiców zarówno na stadionie, jak i podczas oglądania gdzieś indziej.
 

Sport to dziedzina, na którą technologia 5G będzie miała ogromny wpływ. Może potencjalnie zmienić wrażenia kibiców; zmienić sposób działania organizacji sportowych, otworzyć nowe możliwości uzyskania przychodów; i pomóc sportowcom poprawić ich kondycję i programy treningowe. Nasza holograficzna rozmowa ze Stephem Houghtonem w zeszłym roku była doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać technologię, aby zbliżyć kibiców do akcji i zapewnić im wrażenia, które wcześniej były poza ich zasięgiem

- powiedziała Anne Sheehan, dyrektor Vodafone Business UK.

Oprócz doświadczeń kibiców, liderzy sportu wskazują innowacje (30 proc.), wyniki zawodników (30 proc.) i talenty (27 proc.) jako obszary ich największego zainteresowania. Jednak 78 proc. uważa, że ​​sektor sportowy napędza innowacje w niewiarygodnym stopniu, 70 proc. uważa, że ​​stoi przed innymi sektorami w zakresie wdrażania nowych technologii.
 

Ogromnie zachęcające jest to, że 80 proc. organizacji sportowych uważa, iż ​​5G będzie stanowić podstawę ich działalności. Chcemy pomóc organizacjom zrozumieć potencjał 5G i skorzystać z szybkości przesyłu danych, szybkości reakcji i niezawodności. Uważamy, że ta technologia zmienia zasady gry dla firm, gospodarki i całej Wielkiej Brytanii

- dodała Anne Sheehan.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii 5G


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...