Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Firma AT&T kupiła platformę DirecTV w 2015 r. za 67,1 mld dol. Wydaje się, że opcja sprzedaży upadła po krytyce ze strony Elliot Management, która ma udziały w firmie warte 3,2 mld dol. Uważa się, że firma AT&T jedynie badała pewne możliwości.
Podobno rozważano różne opcje, takie jak
połączenie z inną amerykańską platformą Dish, ale DirecTV miała zostać zachowana jako marka ze względu na jego wartość jako nośnika ukierunkowanej reklamy. Oferta Internetu szerokopasmowego DirecTV jest również kluczowa w staraniach AT&T o konkurowanie z głównymi operatorami płatnej telewizji w USA.
Łącznie
AT&T w 2. kwartale straciło 778 tys.abonentów wideo (z których około 168 tys. pochodziło z DirecTV) - podobno straty w 3. kwartale mogą być jeszcze większe.
24 września AT&T spłacił i wypowiedział dwie pożyczki długoterminowe o łącznej wartości 5,9 mld dol.. Wykorzystał 1,3 mld dol. gotówki i zaciągnął nową pożyczkę na 1,3 mld dol., aby sfinansować spłatę.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.