reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Animal Planet zyskał nową oprawę i logo [wideo]

dodano: 2019-07-15 10:25 | aktualizacja: 2019-07-15 11:40
autor: Anita Kaźmierska | źródło: satkurier.pl

Animal Planet 15 lipca br. Animal Planet zaprezentował się polskim widzom z nową oprawą graficzną. Dotychczasowe logo jest pokazywane wymienne z nowym. Zmiana oprawy wizualnej jest elementem globalnej strategii rozwoju marki i obejmuje wszystkie rynki, na których obecny jest Animal Planet.

Animal Planet


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że pierwsze zapowiedzi zmiany logo Animal Planet pojawiły się już w październiku ub.r. Wtedy też nowa oprawa zawitała do Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W późniejszym czasie nowe logo miało pojawić się także w pozostałych krajach, gdzie dystrybuowany jest kanał, w tym w Polsce.

Animal Planet przybliża widzom świat dzikich zwierząt, prezentuje prawdziwą naturę, angażuje odbiorców w poruszające historie, których bohaterami są groźni drapieżnicy, jak również domowi ulubieńcy. Marka Animal Planet jest obecna w 360 mln gospodarstw domowych w ponad 205 krajach i terytoriach, informuje nadawca.

Nową identyfikację wizualną Animal Planet zaprojektowała firma Chermayeff & Geismar & Haviv z Nowego Jorku. W swoim portfolio ma ona także projekty dla m.in. NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank i US Open.
 

Animal Planet już od ponad 20 lat jest uwielbiana przez widzów na całym świecie. To doskonały moment, aby - poprzez dostępne nam platformy - jeszcze bardziej zaangażować miliony fanów, którzy podzielają naszą miłość do zwierząt

- mówi Susanne Dinnage, prezes Animal Planet.

Dzięki historiom, które opowiadamy, docieramy do wszystkich pokoleń. Jesteśmy tutaj, aby bawić i zachwycać, zbliżając ludzi do przyrody i zwierząt. Nasze ostatnie sukcesy skutecznie umacniają globalną pozycję marki Animal Planet.

Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy loga, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach

- podsumowuje Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet.

Firma Chermayeff & Geismar i Haviv jest znana z kultowych identyfikacji wizualnych. Cieszę się, że udało im się stworzyć prawdziwie globalny wizerunek Animal Planet.

Cieszymy się ze współpracy z Animal Planet, chcemy dzielić energię oraz radość tej lubianej marki. Naszą pracę bazowaliśmy na oryginalnym znaku rozpoznawczym Animal Planet. Nowy skaczący słoń jest świeży i wyróżniający się, przemawia do fanów na całym świecie oraz nadaje się do wykorzystania na wielu platformach

- mówi Sagi Haviv, partner w Chermayeff & Geismar & Haviv.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

DJI Mavic Mini

Mavic Mini waży zaledwie 249 gramów. właśnie jego niska waga...

1 799 zł Więcej...

Moduł UniCam Pro Evo 4.0

Uniwersalny moduł dostępu UniCam Evo Deltacrypt CI/CI+ v. 4.0. W...

490 zł Więcej...

'SAT Kurier' abonament za 2020 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2020 r. z wysyłką...

89 zł Więcej...
reklama