- Cieszymy się na myśl o przedłużeniu naszego długoterminowego, strategicznego partnerstwa z tak prestiżową marką, jak ANA. Poprzez transmisje programu „Open Court” podczas turniejów wielkoszlemowych docieramy do najważniejszej dla ANA grupy docelowej. Natomiast specjalnie przygotowane dla tej firmy rozwiązania marketingowe będą skupiały się na śledzeniu kolejnych kroków kariery Naomi Osaki, rosnącej megagwiazdy tenisa w Japonii. Prowadzona przez CCNIC kampania cross-platformowa wzmacnia wizerunek ANA, jako firmy silnie związanej ze sportem wśród publiczności naszej stacji, a także w odpowiedni sposób przekazuje wartości marki
- mówi Sunita Rajan, senior vice president, advertising sales, w regionie Azji i Pacyfiku w CNN International Commercial.
- ANA współpracuje z osobami i organizacjami, które kierują się takimi wartościami jak: całkowite zaangażowanie w prowadzone projekty oraz gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Są to zasady, za którymi podążają pracownicy ANA z całego świata, a te wciąż inspirują do przekraczania kolejnych granic. Jest to dla nas ogromna przyjemność, że możemy połączyć swoje siły z jedną z najbardziej prestiżowych firm medialnych, aby rozpowszechniać miłość do sportu, a także promować wschodzącą, japońską gwiazdę tenisa, którą może podziwiać publiczność na całym świecie
- powiedział Mitsuo Tomita, senior vice president, marketing w All Nippon Airways (ANA).
Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
579 zł Więcej...Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)
Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...
119 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
599 zł Więcej...