Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dwóch nadawców prowadziło rozmowy od stycznia.
Już wtedy mówiono o przejęciu nadawanego FTA w naziemnej telewizji cyfrowej kanału
Gulli, jak również innych, płatnych kanałów dla dzieci
Canal J i
TiJi oraz rozrywkowych i muzycznych
Elle Girl TV,
MCM,
RFM TV i
MCM Top.
Lagardère z biznesu telewizyjnego odnotowało globalne przychody w wysokości 98 mln euro w 2017 roku. Zysk operacyjny (EBIT) wyniósł 20,6 mln euro.
Groupe M6 połączy reklamę telewizyjną i międzynarodową działalność dystrybucyjną. Komercjalizacja kanałów telewizyjnych za granicą jest głównie napędzana dystrybucją
Gulli Africa,
Gulli Bil Arabia,
Gulli Girl i
TiJi Russia. Są to kanały nadawane we francuskojęzycznej Afryce, na Bliskim Wschodzie i w obszarze rosyjskojęzycznym.
Grupa posiadająca w DTT bezpłatne kanały
M6,
W9 i
6ter oraz płatne stacje
Paris Première,
Téva,
M6 Music i w połowie
Série Club, uważa przejęcie biznesu
Lagardère za okazję do poszerzenia oferty dla dzieci i rodzin, a także wzmocnienie pozycji globalnej na francuskim rynku mediów, zarówno w reklamie telewizyjnej, jak i w środowisku cyfrowym dzięki sile marki
Gulli w usługach nielinearnych typu SVOD.
Poprzez dotarcie do 91 krajów, zasięg
Lagardere TV pomoże
Groupe M6 rozszerzyć działalność na arenie międzynarodowej.
Przejęcie nadal wymaga zatwierdzenia przez regulatora
CSA i organy ochrony konkurencji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.