Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowe elementy oprawy graficznej będą punktem wyjścia nowej strategii programowej kanału. Odświeżona ramówka zostanie podzielona na cztery pasma tematyczne
RED NOW, RED POP, RED Classic, RED LIVE.
Red Carpet TV planuje wprowadzić do ramówki
5 nowych formatów, które będzie można oglądać na antenie od 2 czerwca. Pierwszy z nich, magazyn
„Week” przybliży widzom najważniejsze wydarzenia showbiznesowe i kulturalne mijającego tygodnia. Z kolei program
„Zobacz” będzie prawdziwą gratką dla miłośników filmów i seriali, którzy czują się przytłoczeni liczbą nowych produkcji. Redakcja wyselekcjonuje dla nich najważniejsze informacje i zarekomenduje najciekawsze premiery. Format będzie emitowany także w skróconej wersji pod nazwą
„Zobacz! Flesz”.
Nowa oferta programowa Red Carpet TV to również dwa cykle biograficzne:
„Skąd ja cię znam” i
„Ikony”. Pierwszy z nich to seria odkrywającą nieznane kulisy sławy gwiazd, które mają właśnie swoje 5 minut. Postaci, które zaczęły wspinać się na same szczyty popularności, ale których początki kariery mogą wydawać się mgliste. W programie zostaną przypomniane ich wcześniejsze dokonania, epizodyczne role czy występy w reklamach. Z kolei cykl „Ikony” przedstawi twórców, którzy zyskali status kultowych. Nazwiska, które na trwałe zapisały się w historii show-biznesu i kultury. Poznamy biografie niezapomnianych aktorów, wyjątkowych muzyków, błyskotliwych pisarzy, genialnych twórców, kultowych artystów oraz najwybitniejszych postaci mediów.
Red Carpet TV nie rezygnuje przy tym z emitowania kultowych filmów i seriali, które na stałe wpisały się w ofertę kanału. Produkcje, których oferta będzie stale poszerzana, obejrzymy w paśmie
RED Classic. To propozycja dla miłośników historii kina i telewizji, chcących poznać lub przypomnieć sobie dokonania twórców, którzy wpłynęli na obecny kształt popkultury. W kolejnych etapach Red Carpet TV planuje wprowadzić programy z udziałem gwiazd, formaty o tematyce muzycznej, a także transmisje live z najważniejszych wydarzeń showbiznesowych w kraju i na świecie.
Za doradztwo strategiczne związane z rebrandingiem kanału, projekt nowej identyfikacji wizualnej oraz nazwy pasm odpowiada CIA Content Impact Agency. Za sprzedaż czasu antenowego odpowiada TVN Media.
Kanał
Red Carpet TV jest dostępny w wybranych sieciach kablowych, w tym UPC Polska, Vectra, Inea, Netia, Multimedia Polska i Toya. Ponadto jest nadawany
FTA na satelicie
Eutelsat Hot Bird (13°E) - częstotliwość 10,834 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4, DVB-S2/8PSK.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.