– Golf Digest to marka klasy światowej, która stała się miejscem pierwszego wyboru dla milionów fanów golfa, profesjonalnych graczy i reklamodawców z całego świata. W naturalny sposób wpisuje się w strategię Discovery, aby zostać wiodącą platformą medialną dotyczącą golfa, co chcemy osiągnąć poprzez wspólne inwestycje z PGA Tour, European Tour i partnerstwo z Tigerem Woodsem. Chcieliśmy dodatkowo wzmocnić ofertę GolfTV dodając do niej fantastyczną redakcję Golf Digest, wykorzystując ich ogromny zasięg i bogatą bibliotekę. Jednocześnie, wraz z PGA Tour tworzymy największy golfowy biznes digitalowy z Stanach Zjednoczonych. Jay Monahan i PGA Tour to fantastyczni partnerzy i cieszymy się, że nasz wspólny projekt dotrze do ludzi na każdym rynku – powiedział David Zaslav, President i CEO Discovery, Inc.
Discovery będzie optymalizować swoje globalne partnerstwo z Tigerem Woodsem na platformach PGA Tour i Golf Digest. Współpraca GolfTV z amerykańską ikoną golfa obejmuje szeroki zakres produkcji materiałów m.in. fachowych porad dla graczy, a także ekskluzywnych wideo zza kulis przygotowań do kolejnych turniejów.– Jesteśmy podekscytowani pogłębieniem partnerstwa z PGA Tour i Golf Digest, które było oficjalnym partnerem marketingowym PGA TOUR w Stanach Zjednoczonych od 2006 roku. Dzięki połączeniu naszych możliwości w USA, jesteśmy w stanie zaoferować najbardziej kompletną ofertę dla kibiców, graczy i partnerów biznesowych. Nowa sieć PGA TOUR / Golf Digest będzie największą platformą golfową na świecie dającą niezrównany dostęp do golfa na wszystkich urządzeniach – podkreślił Rick Anderson, Chief Media Officer, PGA Tour.
– Pozyskanie Golf Digest to istotny krok na drodze do rozwoju Discovery i GolfTV w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Ja zyskuję kolejne miejsce, w którym mogę opowiadać ludziom moją historię, dzięki czemu moje partnerstwo z Discovery jest jeszcze mocniejsze. To naprawdę wspaniały czas dla golfa – powiedział Tiger Woods.
Mająca na koncie wiele nagród redakcja Golf Digest dostarczy informacje, widea instruktażowe, a także rankingi takie jak „100 Greatest Course Rankings” i coroczny ‘Hot List”. Materiały te będą angażowały użytkowników GolfTV na całym świecie i otworzą przed Discovery nowe możliwości w Stanach Zjednoczonych, jak również we współpracy z partnerami biznesowymi PGA Tour i zawodowymi graczami. Dzięki globalnemu zasięgowi Discovery, Golf Digest rozwinie się docierając na 220 rynków. Golf Digest w dalszym ciągu będzie wydawać w Stanach Zjednoczonych miesięcznik, a Discovery przejmie do niego globalną licencję na blisko 70 rynków.– Dodanie Golf Digest do portfolio to bardzo istotny krok nie tylko dla Discovery, ale także dla całej dyscypliny. Oferujemy coś wyjątkowego – niezależnie czy jesteś kibicem, graczem, widzem, czy reklamodawcą. Możemy wykorzystywać wszystkie silne strony Golf Digest i stale rozwijającego się GolfTV. Dzięki temu jesteśmy w stanie stworzyć globalną redakcję dostarczającą treści angażujące miliony fanów golfa na całym świecie – uzupełnił Alex Kaplan, President i General Manager, Discovery Golf.
– Golf Digest to niesamowity zespół dziennikarzy, reporterów, producentów, fotografów i współpracowników, którym przyświeca jeden cel – wspieranie miłośników golfa. Nowa współpraca, wykorzystanie możliwości, kreatywności i skuteczności Discovery w połączeniu z marką PGA Tour przyniesie korzyści golfowi na całym świecie – ocenił Jerry Tarde, redaktor naczelny Golf Digest oraz Global Head of Strategy and Content, Discovery Golf.
Golf Digest dociera miesięcznie do milionów użytkowników na wszystkich platformach:– Golf Digest to przede wszystkim ludzie, dlatego z ogromna radością witamy na pokładzie ten światowej klasy zespół pod kierownictwem Jerry’ego Trade’a, czyli nestora golfowego dziennikarstwa na świecie – podsumował Alex Kaplan.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
569 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C
Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...
539 zł Więcej...