reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Wyniki Grupy Canal+ bez wyników platformy nc+

dodano: 2019-04-18 10:43 | aktualizacja: 2019-04-18 15:51
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Grupa Canal+/satkurier.pl

Grupa Canal+ Vivendi opublikowało wyniki operacyjne i finansowe za pierwszy kwartał 2019 roku, w tym wyniki Grupy Canal+, która jest m.in. większościowym udziałowcem ITI Neovision, operatora platformy nc+. Tym razem w udostępnionym mediom komunikacie i prezentacji brakuje chociażby wzmianki na temat liczby abonentów nc+ i wygenerowanych przez tę platformę przychodów.

Canal+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że platforma nc+ zakończyła 2018 rok z liczbą 2,194 mln abonentów, ciesząc się dużym wzrostem zarówno w skali roku, jak i kwartału. Warto jednak dodać, że koniec roku tradycyjnie już jest najmocniejszym okresem w branży, w przeciwieństwie do początku roku, który zwykle bywa najsłabszy. Tak też było w przypadku nc+ w 2018 roku, kiedy największy spadek liczby klientów odnotowano właśnie w pierwszym kwartale, a największy wzrost w czwartym. Jak wyglądała sytuacja na początku 2019 roku, nie dowiemy się, gdyż operator nie podał do wiadomości publicznej swoich wyników.

Wracając do wyników Canal+, ta francuska grupa odnotowała za pierwszy kwartał tego roku przychody w wysokości 1,252 mld euro, w porównaniu z 1,298 mld euro rok wcześniej (spadek o 3,6 proc.). Jak informuje grupa, przychody z działalności telewizyjnej w kontynentalnej Francji spadły ze względu na uszczuplenie bazy abonentów. Natomiast działalność międzynarodowa nadal się rozwijała. Liczba abonentów za granicą wzrosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy o 695 tys. i - jak podaje grupa - wszystkie regiony świata przyczyniły się do tej poprawy (w skali roku).

W ujęciu szczegółowym liczba abonentów indywidualnych Grupy Canal+ wyniosła na koniec marca br. 15,158 mln, w tym 7,431 mln klientów na rynkach międzynarodowych, 4,643 mln w kontynentalnej Francji i 3,084 mln klientów hurtowych we Francji. W pierwszym kwartale roku odnotowano spadek o 400 tys. klientów indywidualnych na rynkach międzynarodowych, o 90 tys. w kontynentalnej Francji i o 9 tys. jeśli chodzi o klientów hurtowych we Francji. Łączny spadek w pierwszym kwartale 2019 roku wyniósł 499 tys. klientów indywidualnych Grupy Canal+.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy - świat


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 1,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 1,5 m w wersji v2.1...

89 zł Więcej...

Konwerter Monoblock Twin 6° Opticum LMTP-04H

Tania wersja konwertera Universal Monoblock Twin marki Opticum (6 stopni...

79 zł Więcej...

Zestaw nc+ telewizja na kartę: ADB PACE HDS7241 500GB + pakiet Start+1m

Zestaw nc+ telewizja na kartę: odbiornik PACE HDS7241 + karta...

160 zł Więcej...
reklama