reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska: 1.042.700 klientów telewizji cyfrowej

dodano: 2019-02-28 11:14
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC Polska/satkurier.pl

UPC Polska Na koniec 2018 roku UPC Polska miało 1.042.700 klientów telewizji cyfrowej, 1.175.200 klientów internetu i 654.300 klientów telefonii. W ciągu roku liczby te wzrosły odpowiednio o 18.900, 35.500 i 24.400 klientów. UPC Polska miało na koniec grudnia 1.447.800 klientów (+12.900 w ciągu roku) i mogło się pochwalić 3.052.700 świadczonych usług (RGU) - o 70.500 więcej w ciągu roku i o 42.600 w ciągu kwartału.

UPC wyniki 2018


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najważniejsze wydarzenia 2018 roku:
  • Wzrost w najważniejszych obszarach biznesowych, w tym liczby cyfrowych subskrypcji o 70.500 do 3.052 700, z czego blisko 42.600 w samym czwartym kwartale
  • Wprowadzenie prędkości 1 Gb/s i nowego portfolio szybszych prędkości internetowych wraz z kontynuacją programu przyśpieszania internetu, którym w 2018 roku UPC Polska objęło 450.000 klientów
  • Wzmocnienie oferty telewizyjnej rozrywki z nowymi sportowymi kanałami Polsat Sport Premium oraz nową funkcją Horizon Go dostępu do treści offline
  • Najbardziej rekomendowany operator na rynku w 2018 roku, według niezależnego badania przeprowadzonego przez GemSeek Consulting w metodologii NPS
  • Kolejne inwestycje w rozwój sieci opartej na światłowodach, zwiększając jej zasięg o kolejne prawie 110.000 nowych gospodarstw domowych, do łącznie blisko 3,5 mln.
 

W 2018 roku UPC potwierdziło pozycję lidera pod względem jakości oferty internetowej i telewizji cyfrowej, co wraz z najlepszą obsługą przełożyło się na tytuł najbardziej rekomendowanego operatora przez klientów. Dzięki jeszcze lepszej ofercie i jakości, zwiększyliśmy liczbę nowych klientów oraz cyfrowych subskrypcji, mocno przyśpieszając wzrost w ostatnim kwartale roku. W 2019 roku będziemy dalej rozwijać ofertę, aby zaoferować klientom więcej i wzmocnić naszą pozycję lidera pod względem konkurencyjności i oferowanej na rynku jakości

- powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

W 2018 roku UPC wprowadziło nowe portfolio prędkości internetowych: 150 Mb/s, 300 Mb/s, 500 Mb/s i 1 Gb/s oraz kontynuowało program podnoszenia prędkości internetu klientom. W rezultacie, zdecydowana większość klientów UPC korzysta już z dostępu do prędkości co najmniej 100 Mb/s, a średnia prędkość, z jakiej korzystają wszyscy użytkownicy, wzrosła do 188 Mb/s.

Obok rozwoju sieci gigabitowej, UPC inwestowało także w innowacje podnoszące jakość usługi internetowej, takie jak WiFi i Internet Boosters oraz nowy Giga Connect Box. Na koniec roku łączna liczba użytkowników Connect Boxa przekroczyła 600.000, co stanowi wzrost o 60 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Wpłynęło to na wzrost liczby użytkowników internetu o 21.700 w czwartym kwartale, oraz o 35.500 w ciągu całego ubiegłego roku, do poziomu 1.175.200 subskrypcji.

W 2018 roku UPC wzmocniło ofertę telewizji cyfrowej, wprowadzając kanały Polsat Sport Premium oraz 10 nowych w jakości HD. Na koniec roku oferta telewizyjna obejmowała 191 kanałów, w tym 134 HD. Oprócz tego, poszerzono liczbę funkcji aplikacji Horizon Go, dodając możliwość dostępu do treści w trybie offline, zapewniając tym samym klientom lepszy dostęp do rozrywki w samolocie, metrze lub podczas wakacji w miejscu z ograniczonym dostępem do internetu. Na koniec roku liczba użytkowników Horizon Go wzrosła do 93 tys.

Jednocześnie liczba klientów aktywnie korzystających z Replay TV, pozwalającego na oglądanie ulubionych programów do 7 dni wstecz, przekroczyła 280.000, a użytkowników platformy Horizon wzrosła o 33 proc. rok do roku i przekroczyła liczbę 643.000. Stanowią oni 62 proc. całej bazy klientów telewizji cyfrowej.

W 2018 roku UPC poszerzyło zasięg swojej światłowodowej sieci, zwiększając jej zasięg o kolejne prawie 110.000 nowych gospodarstw domowych, do łącznie blisko 3,5 mln, zapewniając jednocześnie nowym klientom dostęp do opartej na światłowodach sieci UPC, a także wspierając rozwój gospodarki cyfrowej i konkurencyjności polskiej gospodarki.
 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...