reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

3.04 Konferencja Multiscreen Day 2019

dodano: 2019-02-25 15:14
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Media & Marketing Polska

Multiscreen Day 2019 3 kwietnia br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications. Patronem medialnym konferencji Multiscreen Day 2019 jest SAT Kurier.

Multiscreen Day 2019


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Multiscreen Day to konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Eksperci – przedstawiciele marketerów, domów mediowych i nadawców, będą przyglądać się trendom związanym z obecnością marek w TV, mobile, social oraz wideo w internecie. Nie zabraknie kejsów czołowych brandów i agencji.

PRAKTYCZNA KONFERENCJA

Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się pod hasłem:
CONTENT IS KING,
DISTRIBUTION IS QUEEN
A GRAALA ZNAJDZIESZ NA MULTISCREEN DAY

- Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO - napisał niedawno Netflix w liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje, jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day eksperci będą zastanawiać się, jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.

W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną wyniki badania na temat serwisów VOD oraz korzystania z treści wideo oraz gier na różnych urządzeniach (badanie przygotowały „Media & Marketing Polska" oraz Panel badawczy Ariadna).

ONI TAM BĘDĄ
Do grona prelegentów Multiscreen Day 2019 zaproszeni zostali eksperci z szeroko pojętego rynku wideo - w tym przedstawicieli nadawców TV, operatorów VoD, marketerów, agencji mediowych, biur reklamy i firm badawczych, a wśród nich m.in.
  • Dr Tomasz Baran, partner merytoryczny w ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego,
  • Jarek Boliński, producent/partner zarządzający Propeller Film,
  • Piotr Bombol, CEO, Gameset, Polsat Media,
  • Michał Cabaj, kierownik ds. komunikacji i CRM Skoda,
  • Jan Kasprzycki, współzałożyciel MillionYou, Dyrektor EY Crowdsourcing, Ernst & Young Crowdsourcing,
  • Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań, IAB Polska,
  • Aleksandra Popławska, content partnership director, LiquidThread (Publicis Media),
  • Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji Screen Network,
  • Marta Sułkiewicz, Business Development Director Of Advertisers, EMEA, Gemius,
  • Łukasz Urbański, business development director, Polsat Media,
  • Olek Wandzel, VP Sales & Marketing, Abstra
Tegoroczną keynote speaker będzie Deborah Armstrong z National Geographic.

Eksperci ci na co dzień śledzą najnowsze trendy na rynku mediów. Budują efektywne strategie marek w komunikacji multiscreen, tworzą alternatywne rozwiązania wokół produkcji wideo, a także znają receptę na nowatorski pomiar audytorium wielu ekranów. Dlatego będą mówić m.in. na takie tematy, jak:
  • Wpływ serwisów sVOD na rynek telewizyjny i działania marek.
  • Gaming - zagrożenie czy sprzymierzeniec marketera.
  • Nie tylko 30-s spot - niestandardowe formy obecności marek w telewizji.
  • Wideo w social media.
  • Sport na wielu ekranach.
  • Jakiego badania jednoźródłowego potrzebuje rynek.

DLA KOGO MULTISCREEN DAY?
Co roku udział w konferencji bierze ok. 250 przedstawicieli branży mediowo-reklamowej, a wśród nich m.in. marketerzy, nadawcy tv, wydawcy internetowi, producenci kontentu - związane zawodowo z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, digital, kreatywnymi, studiami produkcyjnymi.

Do udziału w Multiscreen Day zapraszamy również oraz osoby zainteresowane tematyką mediów, marketingu i reklamy pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.

Konferencję poprowadzi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu Media & Marketing Polska, portalu MMPonline oraz serwisu MMP24.

Strona internetowa: multiscreenday.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Konferencje - prezentacje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...