Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Multiscreen Day to konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Eksperci – przedstawiciele marketerów, domów mediowych i nadawców, będą przyglądać się trendom związanym z obecnością marek w TV, mobile, social oraz wideo w internecie. Nie zabraknie kejsów czołowych brandów i agencji.
PRAKTYCZNA KONFERENCJA
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się pod hasłem:
CONTENT IS KING,
DISTRIBUTION IS QUEEN
A GRAALA ZNAJDZIESZ NA MULTISCREEN DAY
-
Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO - napisał niedawno Netflix w liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje, jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day eksperci będą zastanawiać się, jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.
W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną wyniki badania na temat serwisów VOD oraz korzystania z treści wideo oraz gier na różnych urządzeniach (badanie przygotowały „Media & Marketing Polska" oraz Panel badawczy Ariadna).
ONI TAM BĘDĄ
Do grona prelegentów
Multiscreen Day 2019 zaproszeni zostali eksperci z szeroko pojętego rynku wideo - w tym przedstawicieli nadawców TV, operatorów VoD, marketerów, agencji mediowych, biur reklamy i firm badawczych, a wśród nich m.in.
- Dr Tomasz Baran, partner merytoryczny w ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego,
- Jarek Boliński, producent/partner zarządzający Propeller Film,
- Piotr Bombol, CEO, Gameset, Polsat Media,
- Michał Cabaj, kierownik ds. komunikacji i CRM Skoda,
- Jan Kasprzycki, współzałożyciel MillionYou, Dyrektor EY Crowdsourcing, Ernst & Young Crowdsourcing,
- Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań, IAB Polska,
- Aleksandra Popławska, content partnership director, LiquidThread (Publicis Media),
- Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji Screen Network,
- Marta Sułkiewicz, Business Development Director Of Advertisers, EMEA, Gemius,
- Łukasz Urbański, business development director, Polsat Media,
- Olek Wandzel, VP Sales & Marketing, Abstra
Tegoroczną keynote speaker będzie
Deborah Armstrong z National Geographic.
Eksperci ci na co dzień śledzą najnowsze trendy na rynku mediów. Budują efektywne strategie marek w komunikacji multiscreen, tworzą alternatywne rozwiązania wokół produkcji wideo, a także znają receptę na nowatorski pomiar audytorium wielu ekranów. Dlatego będą mówić m.in. na takie tematy, jak:
- Wpływ serwisów sVOD na rynek telewizyjny i działania marek.
- Gaming - zagrożenie czy sprzymierzeniec marketera.
- Nie tylko 30-s spot - niestandardowe formy obecności marek w telewizji.
- Wideo w social media.
- Sport na wielu ekranach.
- Jakiego badania jednoźródłowego potrzebuje rynek.
DLA KOGO MULTISCREEN DAY?
Co roku udział w konferencji bierze ok. 250 przedstawicieli branży mediowo-reklamowej, a wśród nich m.in. marketerzy, nadawcy tv, wydawcy internetowi, producenci kontentu - związane zawodowo z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, digital, kreatywnymi, studiami produkcyjnymi.
Do udziału w Multiscreen Day zapraszamy również oraz osoby zainteresowane tematyką mediów, marketingu i reklamy pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.
Konferencję poprowadzi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu Media & Marketing Polska, portalu MMPonline oraz serwisu MMP24.
Strona internetowa:
multiscreenday.pl
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.