reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Orange: 943 tys. klientów usług TV

dodano: 2019-02-21 11:09 | aktualizacja: 2019-03-07 14:32
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Orange Polska/satkurier.pl

Orange Spółka Orange Polska opublikowała wyniki operacyjne i finansowe za 2018 rok. Operator zakończył grudzień z 943 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 435 tys. klientów IPTV i 508 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH). 725 tys. klientów korzystało z oferty konwergentnej Orange Love z telewizją, natomiast wszystkich użytkowników korzystających z pakietów łączonych było 1,236 mln.

Orange wyniki


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogólna liczba klientów telewizyjnych Orange Polska wzrosła w czwartym kwartale 2018 roku o 22 tys., przy czym był to wzrost liczby klientów IPTV o 25 tys. i uszczuplenie bazy klientów DTH o 3 tys. Na koniec roku z oferty Orange Love korzystało o 45 tys. klientów Orange TV więcej niż trzy miesiące wcześniej.

Na koniec roku 366 tys. klientów korzystało z oferty światłowodowej (wzrost o 42 tys. w czwartym kwartale i o 152 tys. w 2018 roku). W zasięgu internetu światłowodowego Orange jest już 3,4 mln gospodarstw domowych w 117 miastach. Miniony rok upłynął Orange Polska właśnie pod znakiem inwestowania w sieć. Łącznie na inwestycje firma przeznaczyła 2,25 mld zł. Z tej kwoty ponad 700 mln zł przeznaczono na rozbudowę sieci światłowodowej.
 

– Z przyjemnością ogłaszamy nasze wyniki finansowe za 2018 rok. Historyczny wzrost wskaźnika EBITDA, pierwszy od 12 lat, to więcej niż obiecaliśmy inwestorom w prognozie na ten rok. Widzimy, że strategia Orange.One oparta na konwergencji, światłowodzie oraz zwiększaniu efektywności sprawdza się i kondycja firmy jest coraz lepsza. To był bardzo dobry rok dla Orange Polska pod względem wyników finansowych i komercyjnych. Jesteśmy przekonani, że zdołamy utrzymać ten wzrost w 2019 roku – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Ogromne inwestycje w sieć światłowodową i mobilną 4G przekładają się na lepsze doświadczenia klientów i przyciągają nowych. Zapotrzebowanie na szybką transmisję danych jest ogromne. W sieci mobilnej wzrosło w ciągu roku o połowę, a każdy użytkownik światłowodu wysyła średnio miesięcznie ponad 100 GB danych. Niesłabnącą popularnością cieszą się konwergentne pakiety usług – dodał.

W tym roku Orange Polska zamierza dalej realizować strategię Orange.One, skoncentrowaną na budowaniu wartości, a w wymiarze komercyjnym – na promowaniu i rozwoju oferty konwergentnej oraz poprawie trendów w usługach niekonwergentnych. Podobnie jak w roku 2018, firma przeznaczy na inwestycje ok. 2 mld zł, z czego znaczna część zostanie przeznaczona na dalszą rozbudowę światłowodów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...