- Nasi główni partnerzy dystrybucyjni, tacy jak Sky, Virgin Media i BT, wykonują kawał dobrej roboty, aby dostarczyć MTV młodszym odbiorcom w całej Wielkiej Brytanii, ale wiemy, że istnieje grupa potencjalnych fanów MTV, którzy nie korzystają z pakietów płatnej telewizji - powiedział Arran Tindall, starszy wiceprezes ds. reklamy i dystrybucji treści w VIMN. - MTV Play po raz pierwszy przekazuje treści MTV bezpośrednio w ręce młodych ludzi w przystępny sposób.
W Polsce podobna aplikacja została uruchomiona w 2015 roku. Początkowo MTV Play obejmowała telewizję na żywo w ramach subskrypcji, ale dziś zostały w niej jedynie bezpłatne treści VOD, takie jak „Ekipa z Newcastle”, „Dziara za dziarę”, „Inna”, „Ex na plaży”, „Faking It”, „House of Food”, „Judge Geordie”, „O seksie bez stresu”, „Pogromcy nadwagi”, „Strefa P”, „Nastoletnie matki”, „Dzieci z banku spermy”, „Ekipa z Cardiff”, „Pimp My Ride”, „Snack-Off”, „Wzgórza Hollywood”, „Dopasowani”, „Punk'd”, „Niemożliwe”, „Licealne ciąże”, „Snooki & JWOWW”, „Kodeks dziewczyny”, „Bracia Green: EATS!”, „W klatce” i „Catfish: The TV Show”.- Treści MTV wciąż silnie rezonują z młodą publicznością w Wielkiej Brytanii i uważamy, że istnieje apetyt na taką aplikację - dodał Dan Fahy, wiceprezes ds. reklam i dystrybucji treści w VIMN. - Rozmawiamy z dostawcami usług telekomunikacyjnych i innymi platformami na temat tego, w jaki sposób mogą udostępnić usługę MTV Play swoim abonentom, co będzie stanowić ważną część naszej strategii dystrybucji wraz z D2C.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...