Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ramach strategicznej koncentracji na Lagardère Publishing i Lagardère Travel Retail, grupa
Lagardère rozpoczęła negocjacje z
Groupe M6, aby sfinalizować umowę sprzedaży kanałów telewizyjnych z wyjątkiem Mezzo.
W 2017 roku skonsolidowane przychody i EBIT z działalności telewizyjnej (z wyłączeniem Mezzo) wyniosły odpowiednio 98 mln euro i 20,6 mln euro.
Lagardère poinformował, iż teraz projekt zostanie przedstawiony odpowiednim organom regulacyjnym. Planowana transakcja jest zgodna ze zobowiązaniem grupy Lagardère do dalszego rozwoju Lagardère Publishing i Lagardère Travel Retail.
Dzięki temu
Groupe M6 będzie mogła uzupełnić ofertę audiowizualną dla rodzin i wzmocnić swoją pozycję na francuskim rynku medialnym, zarówno w zakresie reklamy telewizyjnej, jak i formatów cyfrowych. Groupe M6 ma w już swoim portfolio bezpłatne kanały
M6, W9 i 6ter oraz płatne
Paris Première, Téva, M6 Music i Série Club.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.