Kanał Gametoon z portfolio SPI International zyskał polską wersję. Nadawca podpisał umowy z polskimi twórcami, a także zapowiada dwa nowe magazyny dla graczy. Informacja została przekazana przez spółkę Kino Polska TV.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Gametoon to kanał poświęcony e-sportowi i grom komputerowym, który jest kierowany do graczy w różnym wieku. W jego ofercie programowej znajdują się m.in. zapowiedzi najnowszych gier wideo, filmy typu „let's play” z udziałem światowej czołówki youtuberów i streamerów oraz relacje z najpopularniejszych turniejów e-sportowych znanych na całym świecie. Dyrektorem programowym polskiej wersji Gametoon został Maciej Mikstacki. Obecnie Gametoon jest dostępny w sieciach UPC Polska, Jambox, eTV i Inea - wszędzie w jakości HD.
Nadawca podpisał niedawno umowę ramową z siecią LifeTube, dzięki której w stacji będzie można oglądać materiały „let’s play” przygotowane przez takich twórców, jak Seto, Bungo21, Mrs Scarlett, Blondynki też Grają i ViniPlay. Trwają również prace nad specjalnymi serami wprowadzającymi do gier (np. „The Sims 4”), a także seriami doskonalącymi dla tytułów e-sportowych (np. z grą FIFA 19). Podpisana została też umowa ramowa z Jakubem „Lotharem” Szygulskim (graczem Fortnite). Nadawca porozumiał się również z Electronic Arts oraz Ubisoftem w sprawie produkcji programów typu „let’s play” na bazie ich gier.
Ponadto do ramówki Gametoon zawitają dwa magazyny: „Gamanoid World”, w którym odwiedzane są imprezy i konwenty dla graczy oraz miłośników popkultury, oraz „10UP” - program z przeróżnymi zestawieniami dziesięciu rzeczy związanych z szeroko rozumianą kulturą gier wideo.
- Uruchomiliśmy Gametoon HD w Polsce, bo widzimy w naszym kraju ogromny potencjał e-sportu i gier komputerowych. Zamierzamy wykorzystać własne doświadczenie zdobyte przy pracy nad anglojęzyczną wersją tego kanału, który jest dystrybuowany na całym świecie. Chcemy, by Gametoon stał się częścią większej platformy społecznościowej skierowanej do wszystkich miłośników gier komputerowych, e-sportu i popkultury. Planujemy zbudować społeczność wokół stacji i marki Gametoon, wykorzystując możliwości jakie dają interaktywność, media społecznościowe i trend second screen - komentuje portalowi wirtualnemedia.pl Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.