Wyraźnym wskaźnikiem dobrej kondycji telewizji jest ogromna ilość zainwestowanych w programy pieniędzy przez nadawców na całym świecie, zarówno we własne treści, jak i przy nabywaniu programów. Dane liczbowe zebrane przez IHS Markit dla łącznie 27 państw i ankieta wśród członków stowarzyszenia egta w 21 krajach pokazują, że w ubiegłym roku zainwestowano w programy blisko 140 mld dol. W samej Ameryce Północnej było to 61 mld dol. - więcej niż w przypadku inwestycji poczynionych przez platformy OTT. Największe wydatki na programy telewizyjne w Europie odnotowano w Wielkiej Brytanii (8,6 mld euro), Niemczech (8 mld euro), Francji (5,5 mld euro) i Włoszech (4,4 mld euro).Telewizja nadal powinna odgrywać swoją rolę w edukowaniu i angażowaniu widzów, zwłaszcza młodych odbiorców. Obejmuje to dzielenie się sukcesami osób lub organizacji, które przyczyniają się do polepszenia i zrównoważonego rozwoju naszego społeczeństwa. Jest to podkreślane przez hasło „kontent premium - treści, które jednoczą, inspirują i informują” tegorocznego Światowego Dnia Telewizji, 21 listopada
- powiedziała Caroline Petit, zastępca dyrektora Regionalnego Centrum Informacyjnego ONZ na Europę (UNRIC).
Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...