reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

21.11 Światowy Dzień Telewizji 2018 [wideo]

dodano: 2018-11-21 00:24
autor: Anita Kaźmierska | źródło: worldtelevisionday.tv/TVN Media/satkurier.pl

Światowy Dzień Telewizji 21 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne Organizacji Narodów Zjednoczonych (ONZ). Święto to upamiętnia obrady pierwszego Światowego Forum Telewizji, które odbyło się w Nowym Jorku, w siedzibie ONZ, w 1996 roku.

Światowy Dzień Telewizji


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tegoroczna 22. edycja Światowego Dnia Telewizji skupia się na haśle „kontent premium”. Telewizja w dzisiejszych czasach wyróżnia się wysoką jakością dostarczanych treści, które bawią, inspirują, informują i łączą widzów na całym świecie. Oglądany kontent może wpływać na codzienne życie ludzi, dostarczając im tematów do rozmowy z bliskimi czy też wywołując dyskusje wśród znajomych.

Tylko w ubiegłym roku w Unii Europejskiej wyprodukowano około 920 seriali telewizyjnych - łącznie ponad 16.400 odcinków i ponad 11.000 godzin, wynika z najnowszego raportu Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego.
 

Telewizja nadal powinna odgrywać swoją rolę w edukowaniu i angażowaniu widzów, zwłaszcza młodych odbiorców. Obejmuje to dzielenie się sukcesami osób lub organizacji, które przyczyniają się do polepszenia i zrównoważonego rozwoju naszego społeczeństwa. Jest to podkreślane przez hasło „kontent premium - treści, które jednoczą, inspirują i informują” tegorocznego Światowego Dnia Telewizji, 21 listopada

- powiedziała Caroline Petit, zastępca dyrektora Regionalnego Centrum Informacyjnego ONZ na Europę (UNRIC).

Wyraźnym wskaźnikiem dobrej kondycji telewizji jest ogromna ilość zainwestowanych w programy pieniędzy przez nadawców na całym świecie, zarówno we własne treści, jak i przy nabywaniu programów. Dane liczbowe zebrane przez IHS Markit dla łącznie 27 państw i ankieta wśród członków stowarzyszenia egta w 21 krajach pokazują, że w ubiegłym roku zainwestowano w programy blisko 140 mld dol. W samej Ameryce Północnej było to 61 mld dol. - więcej niż w przypadku inwestycji poczynionych przez platformy OTT. Największe wydatki na programy telewizyjne w Europie odnotowano w Wielkiej Brytanii (8,6 mld euro), Niemczech (8 mld euro), Francji (5,5 mld euro) i Włoszech (4,4 mld euro).



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...