To jednak nie koniec zmian. Na nowe podejście do tematu mogą liczyć także reklamodawcy.- Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z Eleven Sports to dopiero początek sportowej ofensywy Interii - mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl. - Już teraz szukamy dalszych wzmocnień treściowych oraz poszerzamy grono zewnętrznych współpracowników. Wszystko po to, by zapewnić naszym czytelnikom jak najwyższą jakość sportowej oferty Interii - dodaje.
Według Badania Gemius/PBI w październiku br. serwis sportowy Interia.pl odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników, generujących 25,3 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 18,7 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon.- Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i, jak mało która dziedzina, pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje - dodaje Radosław Włoda, dyrektor ds. rozwoju projektów niestandardowych Grupy Interia.pl. - Planujemy intensyfikację reklamowych projektów specjalnych, przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami, wspierającymi dane dyscypliny. Liczymy na pomyślne realizacje content marketingowe i wspólne projekty przy największych imprezach sportowych 2019 roku.
Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC
Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...
1 690 zł Więcej...Odbiornik PULSe 4K Mini
PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...
449 zł Więcej...Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream
Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...
1 230 zł Więcej...