reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Sport.interia.pl w nowej odsłonie. Współpraca z Eleven Sports

dodano: 2018-11-15 12:08
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Interia/satkurier.pl

Sport.interia.pl Eleven Sports Startuje nowa wersja serwisu sportowego Grupy Interia.pl. - Powiększony skład redakcyjny, nowy kontent piłkarski Eleven Sports i własne produkcje wideo to dopiero początek zmian, zaplanowanych na najbliższe miesiące - informuje właściciel serwisu. Jednocześnie Eurosport, który współpracował do tej pory z Interią w zakresie strony internetowej, poinformował, że jego nowy serwis będzie teraz osadzony w domenie tvn24.pl.

Sport.interia.pl


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Powiększona redakcja będzie odpowiedzialna zarówno za produkcję wysokiej jakości materiałów wideo, jak i wzmocnienie sekcji treściowych serwisu sportowego. Artykuły, analizy, wywiady i relacje na żywo zostały już uzupełnione treściami wideo od nowego dostawcy - Eleven Sports. Umowa z nadawcą została zawarta do końca 2019 roku. W ramach kontraktu serwis Sport.Interia.pl zyska prawo do publikacji fragmentów meczów z najciekawszych lig piłkarskich oraz relacji z innych dyscyplin sportowych, emitowanych w kanałach Eleven Sports.
 

- Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z Eleven Sports to dopiero początek sportowej ofensywy Interii - mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl. - Już teraz szukamy dalszych wzmocnień treściowych oraz poszerzamy grono zewnętrznych współpracowników. Wszystko po to, by zapewnić naszym czytelnikom jak najwyższą jakość sportowej oferty Interii - dodaje.

To jednak nie koniec zmian. Na nowe podejście do tematu mogą liczyć także reklamodawcy.
 

- Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i, jak mało która dziedzina, pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje - dodaje Radosław Włoda, dyrektor ds. rozwoju projektów niestandardowych Grupy Interia.pl. - Planujemy intensyfikację reklamowych projektów specjalnych, przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami, wspierającymi dane dyscypliny. Liczymy na pomyślne realizacje content marketingowe i wspólne projekty przy największych imprezach sportowych 2019 roku.

Według Badania Gemius/PBI w październiku br. serwis sportowy Interia.pl odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników, generujących 25,3 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 18,7 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...