Tego typu maili skierowanych do redakcji jak i korespondencji dostarczanych inną drogą było (niestety) więcej, ale mamy nadzieję, że po wyjaśnieniach z 13 września sprawa jest zakończona, a abonenci będą mogli faktycznie od teraz uzyskać dostęp, czekamy na informacje zwrotne od abonentów na forum i w komentarzach.W dn. 6 września otrzymałem najpierw informację, że na moim module jak najbardziej możliwe jest uruchomienie kanału 4K. Minęła doba i otrzymałem uzupełnienie do reklamacji w której zawarta była informacja, że po głębszej weryfikacji w dziale technicznym włączenie jednak nie jest możliwe.
Użytkuję swój dekoder (Vu+ Zero 4K) i chciałbym przy nim pozostać, gdyż nie jestem wielbicielem dedykowanych urządzeń. Tym czasem dla platformy nc+ czuje, że stałem się abonentem gorszego sortu / klasy "B". Zupełnie nie wiadomo czemu.
Tak samo nie wiem co się nagle zmieniło w kwestii odbioru od 1 września, że kanał ten nie może być udostępniany za pośrednictwem modułu, który nona bene do tej pory z ww. kanałem sobie świetnie radził? Gdzieś widziałem informację, że podobno zabezpieczenia w modułach zostały złamane i dlatego jest jak jest. Tylko co ja biedny mam do tego skoro jestem uczciwym abonentem płacącym regularnie około 100 zł / m-c i ograniczono mi ofertę z dnia na dzień?
Z drugiej jednak strony inny abonent dał znać, że 13 września na infolinii ponownie spotkał się z odmową, tylko że tu nie wiemy jaka była jego sytuacja. Z opcji CANAL+ 4K Ultra HD można skorzystać wyłącznie odpłatnie (ewentualne zniżki możliwe tylko dla abonentów wysokich opcji pakietowych) i tylko będąc abonentem nc+, z poziomu infolinii lub innego kanału obsługi abonenta nc+, nie ofert pre-paid.[...] kanał CANAL+ 4K Ultra HD (pozycja 40 oraz 109) został udostępniony w ofercie Spółki specjalnie z uwagi na Mistrzostwa Świata od 15 maja 2018 roku do 15 lipca 2018 roku. Następnie w okresie od 16 lipca do 31 sierpnia 2018 roku wspomniany kanał został udostępniony Abonentom posiadającym w swojej ofercie opcją CANAL+ bezpłatnie w ramach otwartego okna.
Zaznaczam, że kanał CANAL+ 4K Ultra HD nie jest elementem składowym opcji CANAL+ oraz Pana Promocji.
Jednocześnie informuje, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r. w okresach testowych i promocyjnych Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez opłat, dodatkowe nieobjęte Umową usługi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany Umowy.
Wyjaśniam, że decyzją Firmy każdy użytkownik modułu CAM będzie mógł dołączyć do oferty kanał CANAL+ 4K Ultra HD (za opłatą). Jeżeli jest Pan zainteresowany dołączeniem opcji zapraszam do kontaktu z Telefonicznym Centrum Abonenta w celu zapoznania się z ofertą.
Informuję, że na dzień wysłania odpowiedzi z 7 września 2018 roku udzielone informacje były prawidłowe. Decyzja o udostępnianiu opcji CANAL+ 4K Ultra HD dla wszystkich użytkowników modułu CAM została ogłoszona po udzielaniu odpowiedzi.
Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X
Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...
489 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X
Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...
569 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...