dodano: 2018-06-14 10:15 | aktualizacja:
2018-06-14 11:14
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W maju br.
Eleven Sports 1 miał udział w widowni (SHR%) na poziomie
0,09 proc. (grupa 4+) i 0,14 proc. (grupa 16-49). To wyniki znacznie lepsze niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, a stacja nadal notuje największe wzrosty oglądalności wśród kanałów sportowych w obu grupach widzów - odpowiednio 125 proc. i 100 proc. (dwukrotny wzrost).
Ponadto
Eleven Sports 1 konsekwentnie goni liderów zestawienia oglądalności kanałów sportowych, czyli
Polsat Sport, Eurosport 1, TVP Sport, mimo iż są to kanały dostępne w ramach podstawowego abonamentu - w przeciwieństwie do Eleven Sports 1, który jest kanałem premium (w dodatkowo płatnym pakiecie). Eleven Sports 1 uplasował się w zestawieniu oglądalności na pozycji 8. (grupa 4+) i 5. (grupa 16-49).
Warto również odnotować, że w maju największą oglądalnością wśród kanałów sportowych cieszył się
Polsat Sport, który wyprzedził stację
Eurosport 1 - w obu grupach widzów. Jego wynik był następujący: 0,53 proc. (grupa 4+) i 0,32 proc. (grupa 16-49). Za to jedne z największych spadków oglądalności dotknęły:
Canal+ Sport (odpowiednio 17,65 proc. i 30 proc.),
Canal+ Sport 2 (50 proc. i 55,56 proc.) i
Eurosport 2 (44,44 proc. i 55,56 proc.).
Artykuł opracowano w oparciu o dane Nielsen Audience Measurement, udostępnione portalowi wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.