reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Bridgestone rozpędza Igrzyska Olimpijskie w Eurosporcie 

dodano: 2017-10-26 10:51 | aktualizacja: 2017-10-26 11:33
autor: Jakub Sulisz | źródło: Eurosport

Zimowe Igrzyska Olimpijskie Eurosport i Bridgestone poinformowały dzisiaj o nawiązaniu szerokiej współpracy wokół nadchodzących Zimowych Igrzysk Olimpijskich, która podkreśli rolę firmy Bridgestone jako partnera Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego i zwiększy zasięg jej kampanii zatytułowanej „Chase Your Dream, No Matter What” na terytorium Europy .

Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Szeroka współpraca zapewni największemu na świecie producentowi opon i wyrobów gumowych obecność na wszystkich platformach Eurosportu – telewizyjnych, digitalowych i społecznościowych – na głównych rynkach w Europie 

Jako partner Eurosportu, Bridgestone będzie obecny na wszystkich antenach stacji, od telewizji poprzez usługi na żądanie po media społecznościowe i platformy digitalowe – zapewniając sobie maksymalne dotarcie do milionów kibiców igrzysk olimpijskich w 50 krajach Europy.
 

W dotychczasowej historii igrzysk olimpijskich marki musiały podpisywać oddzielne umowy z wieloma nadawcami, aby dotrzeć do kibiców w poszczególnych krajach europejskich. W drodze do igrzysk i w trakcie samych zmagań Eurosport zapewni Bridgestone możliwość niezwykle interaktywnej, angażującej i szerokiej promocji marki wśród europejskich kibiców.

Eurosport odmienia sposób relacjonowania igrzysk olimpijskich. Kibice będą mogli obejrzeć każdą sekundę tego spektakularnego, globalnego wydarzenia za pośrednictwem platform Eurosportu, Eurosport Playera i Eurosport.com, otrzymując jeszcze większą dawkę sportowych emocji – powiedział Jonathan Davies, Managing Director, Advertiser Partnerships w Discovery Networks International i Eurosporcie. – Jesteśmy dumni z innowacyjnych narzędzi, które opracowaliśmy wspólnie z marką Bridgestone, aby wkomponować ją w jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych roku 2018 na świecie, a także zaangażować naszych oddanych kibiców i pogłębić szczególną więź Bridgestone z igrzyskami olimpijskimi.   

Jako oficjalny partner MKOl, z ogromną niecierpliwością czekamy na nadchodzącą, zimową odsłonę olimpijskich zmagań, które stanowią pokaz niesamowitego ducha, poświęcenia i dokonań ludzkości – powiedział Thierry Jupsin, dyrektor ds. marketingu marki Bridgestone. – Partnerstwo z Eurosportem doskonale wpisuje się w działania naszej marki i wzmocni nasze więzi z ruchem olimpijskim i zaangażowanymi społecznościami w Europie.


Kampania Bridgestone „Chase Your Dream, No Matter What” budowana jest wokół ambasadorów i ich wysiłku na drodze do spełnienia sportowych marzeń i olimpijskiego sukcesu. Akcja rozpocznie się jeszcze w październiku i obejmie spoty telewizyjne na kanałach Eurosportu, plansze sponsorskie do programu „Galeria sław” oraz inne elementy promocyjne przed i podczas transmisji z Pjongczangu na platformach Eurosportu i w Eurosport Playerze. Bridgestone pojawi się także w ramach dedykowanej sekcji olimpijskiej na stronie Eurosportu i aplikacji mobilnej, a także przy codziennych postach z wynikami z olimpijskich aren w mediach społecznościowych. W ramach zintegrowanej kampanii wokół sportów zimowych Bridgestone będzie także oficjalnym partnerem relacji Eurosportu z mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim i Pucharu Świata w skokach narciarskich. We Francji, gdzie Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk w Pekinie w 2022 i Paryżu w 2024 r., firma Bridgestone stworzyła szytą na miarę kampanię reklamową, podkreślającą jej związek z ideą olimpijską.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Sporty zimowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...