Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wydarzenie to obejmuje śniadanie, po którym nastąpi debata panelowa i sesja Q&A na temat tego, w jaki sposób operatorzy pay-tv mogą zwiększyć przychody dzięki dostarczaniu zabezpieczonych, wieloekranowych ofert telewizyjnych. Omówione zostaną również nowe modele biznesowe, takie jak usługi Smart Home.
Dyskusję panelową moderował będzie Julian Clover z Broadband TV News. Głos zabiorą eksperci branżowi
Matthias Greve, dyrektor generalny i założyciel ABOX42,
Steve Oetegenn, prezes Verimatrix, i
Gernot Jaeger, dyrektor ds. telewizyjnych rozwiązań B2B w Zattoo. Podczas dyskusji panelowej uczestnicy przeanalizują wyzwania stojące przed operatorami telewizji płatnej, w tym zapotrzebowanie konsumentów na materiały o wysokiej rozdzielczości, to jest UHD/4K, dodatkowe wymagania dotyczące bezpieczeństwa oraz złożoność zarządzania ofertą telewizyjną. Poruszony zostanie również temat innowacji technologicznych, aby pomóc operatorom w pozyskaniu nowych klientów, zwiększeniu przychodów i utrzymaniu klientów.
- Ponieważ przychody z tradycyjnych usług spadają, operatorzy kierują się ku nowym źródłom przychodów, aby zmniejszyć churn i zwiększyć ARPU na klienta. Rynek usług Smart Home jest jednym z obszarów, który operatorzy powinni zgłębić, i będzie to omawiane podczas tego wydarzenia - powiedział Matthias Greve z ABOX42. - Ogólnie rzecz biorąc, nasze doroczne śniadanie branżowe IPTV i OTT to świetna okazja do nawiązywania kontaktów i omówienia ważnych tematów z innymi ekspertami, a także do burzy mózgów nad kolejnymi dużymi możliwościami dla krajobrazu operatorów płatnych telewizji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.