reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Grzegorz Krychowiak twarzą nowej kampanii Samsung Smart TV

dodano: 2016-10-04 19:41 | aktualizacja: 2016-11-17 17:54
autor: Jakub Sulisz | źródło: Samsung

samsung krychowiak Ruszyła kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Poprzednia edycja poświęcona była najnowszej linii telewizorów Samsung SUHD, obecna zaś – promuje zalety Smart TV. Oficjalnym hasztagiem akcji jest #coikiedychce.

samsung suhd


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od nowoczesnych sprzętów oczekujemy nie tylko doskonałych parametrów, ale również tego, że dostosują się do naszych potrzeb i stylu życia. Telewizory Samsung Smart TV spełniają wszystkie te oczekiwania, o czym przypominać będzie zawodnik reprezentacji Polski w piłce nożnej, Grzegorz Krychowiak. W jaki sposób?

Korzystanie z oferty inteligentnych telewizorów pozwala widzom na decydowanie co i kiedy chcą obejrzeć. W nowej odsłonie kampanii marketingowej, profile społecznościowe Grzegorza Krychowiaka przypominać będą Smart TV – o tym bowiem, co będą mogli na nich oglądać rozstrzygną… fani piłkarza!
 

W komentarzach oraz postach na stronie piłkarza, użytkownicy mogą publikować propozycje zadań i wyzwań, spośród których najciekawsze zostaną wykonane przez piłkarza i zrelacjonowane na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Grzegorz Krychowiak jest gotowy przechodzić na życzenie fanów prawdziwe metamorfozy, wcielając się w przeróżne role, w myśl hasła, które przyświeca tej odsłonie kampanii: #coikiedychce.

Akcję rozpoczął streaming live na Facebooku z udziałem zawodnika. Transmisję poprowadził Krzysztof Golonka, twórca kanału na YouTube „Trenuj z Krzychem”. Zadaniem Grzegorza Krychowiaka było stawienie czoła różnym wyzwaniom, takim jak podbijanie piłki gorszą nogą, obijanie słupka, strzał z woleja czy zdobycie gola z zawiązanymi oczami. W pięciu rundach do wyboru były dwa wyzwania i to widzowie oglądający transmisję wybierali, któremu z nich ma sprostać piłkarz. Na żywo na Facebooku streaming śledziło ponad 22,6 tys. internautów. Całkowita liczba wyświetleń materiału przekroczyła już 300 tys.

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii 4k + 8K


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...