dodano: 2016-10-04 19:41 | aktualizacja:
2016-11-17 17:54
autor: Jakub Sulisz |
źródło: Samsung
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od nowoczesnych sprzętów oczekujemy nie tylko doskonałych parametrów, ale również tego, że dostosują się do naszych potrzeb i stylu życia.
Telewizory Samsung Smart TV spełniają wszystkie te oczekiwania, o czym przypominać będzie zawodnik reprezentacji Polski w piłce nożnej,
Grzegorz Krychowiak. W jaki sposób?
Korzystanie z oferty inteligentnych telewizorów pozwala widzom na decydowanie co i kiedy chcą obejrzeć. W nowej odsłonie kampanii marketingowej, profile społecznościowe Grzegorza Krychowiaka przypominać będą Smart TV – o tym bowiem, co będą mogli na nich oglądać rozstrzygną… fani piłkarza!
W komentarzach oraz postach na stronie piłkarza, użytkownicy mogą publikować propozycje zadań i wyzwań, spośród których najciekawsze zostaną wykonane przez piłkarza i zrelacjonowane na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Grzegorz Krychowiak jest gotowy przechodzić na życzenie fanów prawdziwe metamorfozy, wcielając się w przeróżne role, w myśl hasła, które przyświeca tej odsłonie kampanii: #coikiedychce.
Akcję rozpoczął streaming live na Facebooku z udziałem zawodnika. Transmisję poprowadził Krzysztof Golonka, twórca kanału na YouTube „
Trenuj z Krzychem”. Zadaniem Grzegorza Krychowiaka było stawienie czoła różnym wyzwaniom, takim jak podbijanie piłki gorszą nogą, obijanie słupka, strzał z woleja czy zdobycie gola z zawiązanymi oczami. W pięciu rundach do wyboru były dwa wyzwania i to widzowie oglądający transmisję wybierali, któremu z nich ma sprostać piłkarz. Na żywo na Facebooku streaming śledziło ponad 22,6 tys. internautów. Całkowita liczba wyświetleń materiału przekroczyła już 300 tys.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.