reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

55 mln Europejczyków z DVB-T do 2009

dodano: 2004-06-17 22:47
autor: Adrian Gąbka | źródło: broadbandtvnews

dvb_t_logo_sk.jpg Prawie 55 milionów gospodarstw domowych Unii Europejskiej będzie mieć dostęp do cyfrowej telewizji naziemnej przed końcem 2009 roku. Niedawno Juniper Research opublikował raport w których szeroko poruszana jest kwestia rozwoju DVB-T w krajach Unii Europejskiej.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Posiadacze cyfrowej telewizji naziemnej stanowić będą 55 procent wszystkich gospodarstw domowych z dostępem do telewizji cyfrowej. Krajami w których najprężniej rozwija się standard DVB-T są: Wielka Brytania i Niemcy. Zaraz po nich na cyfrowej mapie Europy można umieścić Finlandię, Włochy i Hiszpanię.

Polska będzie musiała jeszcze trochę poczekać na ogólnokrajową akcję wdrażania cyfrowej telewizji naziemnej. Może się jednak okazać, że podjęcie takich działań wymuszą na nas zachodni i południowi sąsiedzi. W Polsce planowana jest współpraca w ramach inicjatywy trzech największych stacji telewizyjnych: TVP, Polsatu i TVN. Pomimo wyznaczenia przez liczne kraje Europy oficjalnych dat zakończenia emisji analogowych, Polska wciąż pozostaje w tyle. Dobrze rozwinięty i ugruntowany rynek cyfrowej telewizji satelitarnej może być doskonałą zachętą na inwestycje z DVB-T. Szacuje się, że w Polsce cyfrowa telewizja naziemna wyprze analogową dopiero w 2014 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV naziemna - świat


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Moduł Conax Smit + karta nc+ TNK 1m

Karta startowa TNK Mix na 1 miesiąc + do kompletu...

199 zł Więcej...

Multiswitch Opticum Red dCSS 52-32 Quattro

Multiswitch Opticum Red dCSS  - przestawka UniCable, SCR, do rozbudowy...

359 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+ 4K ECP

Najnowszy moduł CAM CI+ 4K ECP z ofertą „nc+ telewizja...

199 zł Więcej...
reklama