Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wprowadzenie kart lojalnościowych w Sky Digital, które jest spodziewane od tygodni, mogłoby lepiej reprezentować najlepszych nadawców walczących o widzów wśród gąszczu ponad 250 kanałów w tej platformie. Dałoby to też powód do nagradzania abonentów Sky Digital jako wiernych widzów pozostających przy ulubionym kanale.
Konsorcjum firm technologicznych zaleca nadawcom, by przewidując posunięcie Sky Digital z wykorzystaniem drugiego slotu w terminalach, już pomyśleli o nowych możliwościach przyciągania widzów do swoich kanałów.
Firma Mindhouse, zajmująca się telewizją interaktywną pracuje nad odpowiednimi aplikacjami z SESI, firmą zajmującą się integracją systemów i konsultuje z Emergent Media Partnerships. To już spowodowało zainteresowanie pewnej liczby nadawców.
Rzecznik Sky nie potwierdził planów, mówiąc tylko, że spółka kontynuuje oceny wykorzystania drugiej kieszeni dla kart. Prawdopodobne jest uruchomienie systemu Sky Miles, które działałoby bardzo podobnie do lojalnościowych kart linii lotniczych, które dają dodatkowe punkty.
Podobne rozwiązania w przyszłości mogłaby przyjąć Cyfra+, gdyby pomyślała zawczasu nad odpowiednimi aplikacjami. W terminalach Mediasat jest druga, niewykorzystana kieszeń. Niestety w Philipsach ich nie ma i to jest problemem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.