dodano: 2001-04-16 21:57 | aktualizacja:
2001-04-16 21:57
autor: Piotr Witkowski |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszym opisz krótko jakie jest preznaczenie planu, który tworzysz - do czego będzie używany. W druigim napisz o korzyściach, jakie będą mieli twoi klienci z nowego produktu, bądź usługi, którą tworzysz (dla której tworzysz m.in. ten plan).
Trzeci punkt posłuży wyjaśnieniu docelowej grupy odbiorców twojego marketingu. Jednym dłuższym punktem będzie czwarty, złożony najlepiej w postaci listy. Chodzi o wymienienie środków przekazu, którymi posłuży się twój marketing.
Kolejno opisz także: w piątym - twoją niszę rynkową i pozycję w porównaniu z konkurencją, w szóstym - z czym identyfikuje się twoje przedsięwzięcie. Ostatnie, siódme, powinno opisać budżet projektu marektingowego - np. w postaci proc. z wpływów.
Do swojej dokumentacji możesz dodać ile tylko chcesz załączników. Jednak główna jej część powinna być krótka i zwięzła - dając osobie z zewnątrz możliwość błyskawicznego zapoznania się z danym planem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.