reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Tworzenie prostego planu marketingowego

dodano: 2001-04-16 21:57 | aktualizacja: 2001-04-16 21:57
autor: Piotr Witkowski | źródło:

Stworzenie prostego planu marketingowego jest prostsze niż myślisz. Należy jednak pamiętać o tym, aby był możliwie najkrótszy i nieskomplikowany w odbiorze - to znacznie zwiększy jego przydatność. Ogranicz się do kilku punktów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszym opisz krótko jakie jest preznaczenie planu, który tworzysz - do czego będzie używany. W druigim napisz o korzyściach, jakie będą mieli twoi klienci z nowego produktu, bądź usługi, którą tworzysz (dla której tworzysz m.in. ten plan).

Trzeci punkt posłuży wyjaśnieniu docelowej grupy odbiorców twojego marketingu. Jednym dłuższym punktem będzie czwarty, złożony najlepiej w postaci listy. Chodzi o wymienienie środków przekazu, którymi posłuży się twój marketing.

Kolejno opisz także: w piątym - twoją niszę rynkową i pozycję w porównaniu z konkurencją, w szóstym - z czym identyfikuje się twoje przedsięwzięcie. Ostatnie, siódme, powinno opisać budżet projektu marektingowego - np. w postaci proc. z wpływów.

Do swojej dokumentacji możesz dodać ile tylko chcesz załączników. Jednak główna jej część powinna być krótka i zwięzła - dając osobie z zewnątrz możliwość błyskawicznego zapoznania się z danym planem.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Poradniki


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...