reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

774 tys. klientów Orange TV w Polsce

dodano: 2015-11-03 15:27 | aktualizacja: 2015-11-03 16:01
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Orange/satkurier.pl

Orange Grupa Orange Polska opublikowała wyniki finansowe i operacyjne za trzeci kwartał 2015 roku. Na koniec września br. odnotowano 774 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH) i IPTV. Liczba klientów DTH pozostała bez zmian na poziomie 605 tys., natomiast liczba klientów IPTV wzrosła o 13 tys. w porównaniu ze stanem z końca czerwca br.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z pakietów telewizyjnych nc+ w ramach Orange TV korzystało na koniec września 164 tys. klientów. Oznacza to wzrost o 6 tys. w ciągu trzech miesięcy.

Z usługi triple play (telewizja + Internet + telefonia) korzystało łącznie 478 tys. klientów, czyli o 23 tys. klientów więcej niż przed trzema miesiącami.

Kwartalne ARPU na miesiąc dla usług dostępu szerokopasmowego, telewizji i VoIP wyniosło 61,2 zł - o 0,2 zł mniej niż w drugim kwartale br.

Odnosząc się do wyników za trzeci kwartał 2015 roku, Bruno Duthoit, prezes zarządu, stwierdził:

Pomimo tego, że okres letni tradycyjnie nie sprzyja działalności komercyjnej, w trzecim kwartale udało nam się utrzymać dużą aktywność marketingową. Było to zgodne z naszymi zapowiedziami z poprzedniego kwartału. Dużym powodzeniem cieszyły się wprowadzone w drugim kwartale oferty oraz kontynuowaliśmy wewnętrzne działania w celu ograniczenia utraty klientów i poprawy ich satysfakcji. W efekcie, pod względem ewolucji bazy klientów trzeci kwartał okazał się najlepszym kwartałem w tym roku w prawie wszystkich kategoriach usług. W segmencie mobilnych usług abonamentowych, liczba przyłączeń netto i wskaźnik utraty klientów (churn) były najlepsze od wielu lat. Stacjonarny dostęp do Internetu pozostaje dla nas największym wyzwaniem, ale w trzecim kwartale wyraźnie zaznaczył się korzystny wpływ wprowadzonych w czerwcu bardziej atrakcyjnych cen, co pozwoliło nam ograniczyć utratę klientów. Liczymy na jeszcze lepsze wyniki w czwartym kwartale po rozpoczęciu w październiku ogólnopolskiej promocji naszej oferty usług światłowodowych. Aktywne działania marketingowe znalazły odzwierciedlenie w kosztach sprzedaży i wskaźnikach rentowności w trzecim kwartale. W tradycyjnie najlepszym sprzedażowo czwartym kwartale zamierzamy nadal prowadzić aktywną działalność w obszarze komercyjnym. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani wygraniem aukcji na częstotliwości LTE, w której uzyskaliśmy dwa bloki w paśmie 800 MHz za kwotę niższą od średniej ceny zapłaconej przez naszych konkurentów. Wyniki aukcji poprawiły sytuację konkurencyjną na korzyść Orange Polska i musimy je uwzględnić w naszej strategii. Będziemy intensywnie pracować nad nowym planem średniookresowym, który zamierzamy przedstawić akcjonariuszom w lutym 2016 roku.


Dla porównania, liczba klientów usług telewizyjnych we Francji wyniosła na koniec września br. 6,27 mln klientów, a w Hiszpanii - 215 tys.

Grupa Orange miała na koniec września 2015 roku łącznie 7,658 mln abonentów płatnej telewizji na trzech swoich rynkach.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

679 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...