reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

MTV Play - nowa aplikacja od MTV Polska

dodano: 2015-04-08 10:04 | aktualizacja: 2015-04-08 11:42
autor: Janusz Sulisz | źródło: Viacom International Media Networks

MTV Play Z początkiem kwietnia br. MTV Polska przygotowała dla swoich fanów nową aplikację MTV Play. Rozwiązanie daje użytkownikom stały dostęp do treści rozrywkowych z obszernej biblioteki MTV oraz kanałów muzycznych z jej portfolio. Aplikacja umożliwia również dostęp do odcinków trzeciego sezonu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” (więcej tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aplikacja MTV Play daje użytkownikom stały dostęp do oferty MTV Polska w formie linearnej oraz obszernej biblioteki ponad 1500 epizodów popularnych programów rozrywkowych z anteny MTV i stacji muzycznych takich jak MTV Live HD, MTV Hits. Wybrane odcinki poszczególnych programów dostępne są dla niezarejestrowanych użytkowników i posiadaczy kont bezpłatnych, a aplikacja w wersji premium oferuje dostęp do wszystkich odcinków wybranych programów, w tym trzeciego sezonu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Dostęp do treści MTV Play można wykupić w opcji miesięcznej za 1,99 euro lub rocznej - za 19, 99 euro. Partnerem technologicznym projektu MTV Play jest Vigour.

Aplikacja MTV Play daje użytkownikom stały dostęp do oferty MTV Polska, foto: Viacom International Media Networks


Aplikacja działa na urządzeniach z systemem IOS, Android, Windows Phone a także na Smart TV i w przeglądarkach internetowych. MTV Play pozwala łączyć ze sobą ekrany różnych urządzeń.

- Aplikacja MTV Play to rozbudowana wersja wcześniejszej platformy MTV Under The Thumb i  jest odpowiedzią na styl życia i sposób konsumpcji mediów przez grupę docelową marki MTV - mówi Daniel Reszka, Vice President, Marketing & Product. - Millenialsi wyznaczają nowe trendy w sposobie konsumpcji kontentu. Nasze badania pokazują, że czterech na pięciu młodych ludzi w wieku 16-24 lata regularnie ogląda na swoich smartfonach rozrywkowe programy telewizyjne. MTV Play świetnie odpowiada na takie zachowania i wynikające z nich potrzeby - dodaje.


- MTV to jedna z najpopularniejszych wśród Millennialsów marek. Wraz z wprowadzeniem MTV Play poszerza dostęp do swoich treści, szczególnie dla tych użytkowników, którzy nie subskrybują płatnej telewizji. Dzięki temu zyskują oni dostęp do programów MTV w dowolnym miejscu i najdogodniejszym czasie - zapewnia nadawca.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Aplikacje mobilne


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...