reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowe ICOK Cyfrowego Polsatu

dodano: 2014-03-28 15:40 | aktualizacja: 2014-03-28 15:43
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności, nawet za wiele usług jednocześnie. Nowa platforma umożliwia dokupowanie i modyfikowanie pakietów telewizyjnych i internetowych, obsługiwanie dostępu do materiałów wideo w ramach usług VOD, PPV i serwisów online oraz skorzystanie z innych usług operatora.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Projektanci nowej platformy pomyśleli o wielu nowych, użytecznych funkcjach, dzięki którym zarówno obsługa konta, jak i płatności zajmą niewiele czasu. Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy - mówi Grzegorz Sandel, dyrektor zarządzający ds. obsługi klienta i telekomunikacji, Cyfrowy Polsat SA.

Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje dotyczące sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), a w dziale „VOD, PPV i Serwisy Online” – dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. W dziale „Usługi/Wykorzystanie limitów” klienci szybko sprawdzą, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie.



Zmiany w nowym serwisie ICOK są widoczne dla wszystkich abonentów, ale docenią je przede wszystkim osoby, które korzystają z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu. Ciekawą i użyteczną funkcją jest możliwość utworzenia własnej opisowej nazwy usługi zamiast skomplikowanego zwykle numeru karty dekodera czy usługi telekomunikacyjnej, np. „dekoder u babci” czy „Internet córki”. Klient może także w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane kontaktowe, zapoznać się z warunkami posiadanej umowy oraz łatwo zmodyfikować posiadane pakiety i usługi. W menu serwisu znalazło się również miejsce z odpowiedziami na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a prosty formularz kontaktowy pomaga w szybki sposób skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Nowy ICOK to także nowoczesny i przejrzysty wygląd oraz większa czytelność i intuicyjność obsługi.

Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu znajduje się pod adresem: http://www.icok.cyfrowypolsat.pl/


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polsat Box


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

499 zł Więcej...