reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP ABC wysuwa się na czołówkę

dodano: 2014-03-03 13:02 | aktualizacja: 2014-03-03 13:07
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVP/satkurier.pl

TVP ABC 1 proc. udziału w widowni w sobotę i 1,2 proc. w niedzielę pierwszego marcowego weekendu osiągnęła w pierwszym oficjalnym badaniu TVP ABC po zaledwie dwóch tygodniach od startu. To prawie dwa razy lepiej, niż najlepiej dotychczas oglądany kanał dziecięcy. Bez wątpliwości duży wpływ na to ma fakt, że kanał TVP ABC jest jedynym kanałem dla dzieci dostępnym powszechnie i bezpłatnie w naziemnej telewizji cyfrowej.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oglądalności TVP ABC w okolicy 1 proc. eksperci medialni spodziewali się optymistycznie dopiero po roku. Tymczasem udało się go osiągnąć już w pierwszym badaniu widowni telewizyjnej i to mimo że – warto zaznaczyć – nie znalazł się on jeszcze w ofercie wielu kablówek, ani w żadnej z dwóch polskich platform satelitarnych.

Nadający naziemnie od 15 lutego w godzinach 7:00-21:00 pierwszy ogólnie dostępny i darmowy kanał dla dzieci w ciągu dwóch pierwszych dni oficjalnego badania oglądalności (Nielsen Audience Measurement) w sobotę 1 marca miał 1 proc. ogólnych udziałów w oglądalności telewizji. Oznaczało to, że w każdej minucie przed telewizorami gromadził prawie 88 tys. widzów, a w ciągu dnia kontakt z nim miało aż 2 mln 511 tys. 482 widzów.

Jeszcze lepiej było w niedzielę, 2 marca: 1,2 proc. oglądalności, przy prawie 95,5 tys. widzów w każdej minucie i 2 mln 778 tys. 504 widzów łącznie w ciągu dnia.

Średnia oglądalność innych dziecięcych kanałów w Polsce w lutym 2014 roku wynosiła:

1. MiniMini – 0,68 proc. (49 tys. 142 widzów)
2. Nickelodeon – 0,66 proc. (47 tys. 149)
3. Nick Jr – 0,57 proc. (41 tys. 214)
4. Cartoon Network – 0,5 proc. (35 tys. 640)
5. Disney Junior – 0,42 proc. (29 tys. 990)
6. Disney XD – 0,3 proc. (21 tys. 408)
7. Nickelodeon HD – 0,22 proc.(15 tys. 993)
8. Polsat JimJam – 0,19 proc.(14 tys.)
9. BBC Beebies – 0,19 proc. (13 tys. 620)
10.  TeleTOON+ - 0,12 proc. (8 tys. 569)


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...