dodano: 2013-09-19 16:22 | aktualizacja:
2013-09-19 16:33
autor: Anita Dąbek |
źródło: National Geographic Channel
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Reklamy prasowe ukażą się w wybranych tygodnikach telewizyjnych, tygodnikach opinii, a także w magazynach popularno-naukowych. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano banery oraz formaty wideo, które pojawią się na stronach skierowanych do grupy docelowej kanału m.in. w serwisach takich jak Onet.pl, Gazeta.pl, wp.pl. Promocję wspierają również działania SEM oraz GDN prowadzone w ramach Google i YouTube oraz kampania w social mediach.
Dodatkowo, specjalnie dla fanów serii, przygotowana została aplikacja konkursowa
„Pułapki umysłu”, w której uczestnicy będą mieli okazję ruszyć głową i sprawdzić swoją wiedzę oraz spostrzegawczość. Konkurs startuje w momencie premiery programu, tj. w niedzielę 22 września o godz. 21:00. Aplikacja jest dostępna na stronie
www.pulapkiumyslu.pl.
Za strategię odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, koncept kreatywny przygotowała agencja Krewcy Krawcy, aplikację konkursową przygotowała agencja Sfera, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy Vizeum.
O serii „Pułapki umysłu”
Od dnia w którym się urodziłeś 1,5 kilogramowa galareta kontroluje każdą twoją ulotną myśl, podjęte w ułamku sekundy decyzje i złożone osądy. Nie panikuj – to tylko Twój mózg! Wewnętrzny superkomputer, który posiada każdy z nas potrzebuje ogromnej wytrzymałości fizycznej by przetwarzać wszystko co słyszmy, widzimy i czujemy, a tego nie są w stanie zrobić nawet najwytrwalsi z najwytrwalszych. Używając zaledwie 12 watów mocy mózg tworzy skróty do wypełnienia luk zostawiając miejsce na błędy, ale tak jak
w przypadku każdego innego mięśnia w naszym organizmie, można zwiększyć jego wydajność poprzez regularne treningi. Odkryj swoje umysłowe zdolności z najnowszym programem National Geographic Channel oraz jego gospodarzem Jasonem Silvą.
Więcej informacji na witrynie: www.natgeotv.com/pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.