Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Z roku na rok Radio Vox FM zwiększa grono słuchaczy, zarówno w grupie celowej, jak i w 15+. Jest to efekt konsekwentnie prowadzonej strategii programowo-promocyjnej, strategii muzycznej a także zaangażowania wszystkich osób, które można usłyszeć na antenie radia. Kampania „W rytmie hitów” jest akcją wizerunkową, podkreślającą charakter radia i wpisującą się w planowane działania stacji. Jesteśmy przekonani, że i tym razem trafi ona w gusta słuchaczy, tym samym zwiększając zasięgi i udziały słuchalności radia
- mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia Vox FM.
W spocie reklamowym wykorzystano hit z lat 2003/2004 „Dragostea Din Tei” zespołu O-Zone. Mołdawski boysband, który tworzył w Rumunii, zdobył tym utworem szczyty najważniejszych europejskich list przebojów. Do dziś „Dragostea Din Tei” jest jednym z hitów wakacyjnych dyskotek.
Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne TVN-u i Polsatu, portale internetowe WP, Onet i Interia, a także sieci kin Multikino i Cinema City.
Radio Vox FM prowadzi obecnie również akcję promocyjną „Najszybszy koncert świata”, która zakończy się w piątek, 1 czerwca br. koncertem przy Stadionie Narodowym w Warszawie
(więcej tutaj). Trasa wystartowała w piątek, 20 kwietnia br. i obejmuje siedem miast: Łódź, Radom, Gdynię, Poznań, Katowice, Rzeszów i Warszawę. Podczas koncertów na mobilnej scenie Radia Vox FM wystąpi łącznie 35 wykonawców, w tym m.in. Weekend, Mig, Paweł Dudek „Czadoman”, Jorrgus, Defis, Jacek Stachursky. Sponsorami akcji są Renault Polska Sp. z o.o. i Manta S.A.
Jak czytamy w komunikacie, Radio Vox FM to lider słuchalności w grupie rozgłośni ponadregionalnych (dane za Grupą ZRP Media). Nadaje w 19 miastach Polski. Prezentuje szeroko rozumianą muzykę taneczną - głównie przeboje lat 80. i 90. ubiegłego wieku, w tym gatunki: disco, euro disco, italo disco, euro dance oraz disco polo
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.