reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Obsługa UPC Polska doceniona przez klientów

dodano: 2018-03-17 06:32
autor: Łukasz Knapik | źródło: Liberty Global

UPC Polska 15 marca br., w Międzynarodowy Dzień Konsumenta, Polski Program Jakości Obsługi nagrodził najbardziej przyjazne firmy Gwiazdami Jakości Obsługi. Głosami klientów UPC Polska po raz drugi zostało nagrodzone w kategorii „Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych”. - To wyróżnienie stanowi dowód uznania klientów i wskazuje, że odznaczone nim firmy stosują najwyższe standardy obsługi - czytamy w komunikacie.

UPC Polska


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Jesteśmy dumni, że klienci po raz drugi docenili naszą obsługę Gwiazdą Jakości. Na to zaufanie pracujemy codziennie, rozwijając kompetencję konsultantów będących na pierwszej linii kontaktu, ale także dostosowując procesy i narzędzia do bardzo dynamicznych potrzeb rynku. Naszym priorytetem jest natychmiastowa reakcja na potrzeby klientów

- powiedział Konrad Skórczyński. Country Head of Customer Care, UPC Polska.


Jak zapewnia operator, w trosce o komfort klientów UPC wdraża szereg nowoczesnych rozwiązań ułatwiających im kontakt z firmą,  jak chat czy Społeczność UPC.

- Ta nagroda to także zobowiązanie do dalszej pracy nad polepszaniem jakości naszych usług, a tym samym satysfakcji klientów

- powiedział Konrad Skórczyński.


Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie opinii pozostawianych w serwisie jakoscobslugi.pl oraz w dedykowanej ankiecie satysfakcji.
 
Polski Program Jakości Obsługi - Gwiazdy Jakości Obsługi: Monika Flont, Katarzyna Pakosińska i Konrad Skórczyński podczas gali w 2017 roku, foto: Liberty Global
Polski Program Jakości Obsługi - Gwiazdy Jakości Obsługi: Monika Flont, Katarzyna Pakosińska i Konrad Skórczyński podczas gali w 2017 roku, foto: Liberty Global
Polski Program Jakości Obsługi - Gwiazdy Jakości Obsługi: Konrad Skórczyński i Monika Flont podczas gali w 2018 roku, foto: Liberty Global
Polski Program Jakości Obsługi - Gwiazdy Jakości Obsługi: Konrad Skórczyński i Monika Flont podczas gali w 2018 roku, foto: Liberty Global

 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...