Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak informuje operator, główny przekaz kampanii brzmi:
„Teraz w Cyfrowym Polsacie ponad 80 kanałów za jedyne 19,99 zł miesięcznie, w tym najlepszy sport w jakości HD i filmowe kanały premium w prezencie. Na start abonament za darmo do końca roku!”.
Kampania obejmuje: telewizję - spot 30-sekundowy, m.in. Polsat, kanały tematyczne Polsatu; radio, m.in. RMF FM, RMF Classic, Radio Zet, Muzo.fm, Radio Złote Przeboje, Radio Eska; prasę; online.
Szczegóły realizacyjne - kreacja: Grey; reżyser: Michał Bulik; operator obrazu: Jan Holubek; scenariusz: Paweł Mazurkiewicz i Sławomir Klimkowski; producent: Mariusz Matwiejczuk; dom produkcyjny: TFP; dom mediowy: Vizeum.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.