Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wskaźnik liczby usług na jednego klienta wzrósł i wyniósł 2,19 na koniec marca 2017 roku wobec 2,06 na koniec marca ubiegłego roku. Średni miesięczny przychód na jednego klienta (ARPU) wyniósł
68,8 zł w porównaniu z 67,8 zł rok wcześniej.
Na koniec marca 2017 roku Grupa Multimedia Polska świadczyła usługi na rzecz
ponad 774,4 tys. klientów telekomunikacyjnych, z których: 338,7 tys. korzystało z jednej usługi, 316,2 tys. z dwóch, a 119,5 tys. z co najmniej trzech usług.
Grupa Multimedia Polska wypracowała w I kwartale 2017 r.
172,9 mln zł przychodów, co oznacza nieznaczny spadek o 1,1% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Grupa odnotowała wzrost przychodów w segmencie telewizji o 1,1% wobec I kwartału 2016 r. (z 90,2 mln zł do 91,2 mln zł). Sprzedaż w segmencie Internetu spadła o 4,3% (z 56,7 mln zł do 54,3 mln zł), a w segmencie telefonii o 10,9% r/r i wyniosła 21,4 mln zł. Pozostałe przychody, które w związku z wyłączeniem działalności energetycznej nie obejmują obecnie przychodów z usług energii ani gazu, a jedynie przychody z ubezpieczeń i monitoringu mieszkań oraz pozostałe przychody, wzrosły o 56,6% do poziomu 5,9 mln zł.
W I kwartale 2017 r. struktura przychodów z poszczególnych segmentów była następująca: przychody z segmentu telewizji stanowiły 52,8%, z Internetu 31,4%, z telefonii 12,4%, a pozostałe przychody stanowiły 3,4%.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.