Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do tej pory sprzedano 1,7 mln sztuk odbiorników płatnej oferty freenet TV. Dodatkowo ponadto 500-600 tys. widzów korzysta z DVB-T2 bez freenet TV, co oznacza, że nowa usługa DVB-T2 HD HEVC jest obecna w
ponad 2,2 mln niemieckich gospodarstw domowych.
Po przełączeniu na DVB-T2 tylko 18 proc. użytkowników całkiem zrezygnowało z naziemnej telewizji cyfrowej. Za to ponad 400 tys. gospodarstw domowych zdecydowało się przejść z innych sposobów odbioru telewizji właśnie na
DVB-T2. 9 proc. gospodarstw domowych odbierających do tej pory DVB-T jeszcze nic uczyniło w kierunku migracji, ale planuje przejść na DVB-T2 w najbliższych tygodniach.
Celem Media Broadcast jest dotarcie z usługą DVB-T2 do około 1,4 mln gospodarstw domowych, które jeszcze nie podjęły decyzji lub które nadal są w zasięgu DVB-T.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.