Brak Active Family z satelity - problemy techniczne?
dodano: 2016-12-08 08:56
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: satkurier.pl
6 grudnia od godzin popołudniowych brak satelitarnej emisji kanału Active Family. Stacja nadal się wyszukuje, ale nie ma emisji (bitrate = 0). Zgłaszają się systemy dostępu warunkowego i są przesyłane uprawnienia, ale z uwagi na brak emisji - na ekranie panuje ciemność. Sam kanał kontynuuje przekaz w sieci, np. w usłudze Videostar.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
7 grudnia platforma nc+, w której kanał jest w ofercie od pakietu Comfort+, poinformowała w komunikacie, że jest to awaria techniczna po stronie nadawcy i ma zostać usunięta w ciągu kilku godzin, ale do 8 grudnia do godziny 17:45 przekazu satelitarnego nie wznowiono.
Nadawca nie zapowiadał żadnej przerwy w przekazie, na razie brak szczegółów co do przyczyn braku emisji i ewentualnego jej wznowienia.
Dotychczasowe parametry techniczne Active Family (kanał nadal się wyszukuje): Eutelsat Hot Bird 13C (13,0°E)
tp. 158 (11,662 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)
ID: Active Family
PID V: 633 (MPEG-4/SD)
PID A: 632 (pol)
PID PCR: 633
SID: 16994
PID PMT: 1894
Provider: Telespazio
Kodowanie: Conax (nc+), Nagra MA (S4/N3 - nc+), Viaccess PC 3.0 (Orange)
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.