dodano: 2016-12-08 15:34 | aktualizacja:
2016-12-08 16:07
autor: Jakub Sulisz |
źródło: MTV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” to niekwestionowany hit oglądalności
wśród młodych widzów. Z uwagi na niesłabnąca popularność formatu, stacja
MTV Polska podjęła decyzję o realizacji kolejnego sezonu. Tym razem uczestników show czeka wspólny wyjazd w góry. Zdjęcia
zaplanowano na początek 2017 roku, z kolei premierę na przełom lutego i marca. Producentem wykonawczym trzeciej edycji
„Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” będzie ponownie firma Dragon Head.
Przez sześć poprzednich sezonów program opowiadający o imprezowym życiu grupy młodych ludzi zdobył rzeszę wiernych widzów i fanów aktywnych na kanałach w mediach społecznościowych. Poprzednia edycję,
emitowaną od 28 sierpnia do 13 listopada br. oglądało średnio
97 tys. widzów. Przełożyło się to na
1,34 proc. udziału w grupie 4+ oraz 2,38 proc. w grupie 16-49. Najwięcej widzów zgromadził siódmy odcinek wyemitowany 9 października - obejrzało go średnio 135 tys. osób. Ponadto pierwszy odcinek
„Warsaw Shore. Summer Camp 2” był najlepszym otwarciem sezonu ze wszystkich dotychczasowych edycji, gromadząc
przed telewizorami 90 tys. widzów.
Ogromne zainteresowanie programem znalazło przełożenie również na ilość fanów w serwisach społecznościowych. Oficjalny profil programu na
FB zgromadził już ponad 529 tys. osób. Spośród uczestników na największa popularnością cieszy się profil
Ani Aleksandrzak, który polubiło już ponad 470 tys. osób.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.