reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Multimedia Polska z platformą Personal TV od ADB

dodano: 2016-11-23 10:25
autor: Jerzy Kruczek | źródło: ADB/satkurier.pl

Multimedia Polska Operator sieci Multimedia Polska wybrał platformę programową Personal TV od ADB (pierwsze informacje na ten temat pojawiły się w sierpniu br.), by wzbogacić swoją ofertę płatnej telewizji. Rozwiązanie Personal TV oferuje szereg funkcji nowej generacji w ramach innowacyjnego, intuicyjnego i przyjaznego dla użytkownika interfejsu. Multimedia Polska zapewniają usługi telewizji, radia, Internetu i telefonii dla ponad 800 tys. abonentów. Pierwsze wdrożenie opisywanego rozwiązania ADB dla Multimediów Polska zaplanowano na drugi kwartał 2017 roku.

ADB Personal TV


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wdrożenie nagradzanego rozwiązania Personal TV od ADB pozwoli Multimediom Polska na zaoferowanie kilku nowych funkcji, w tym usługi catch-up TV, która umożliwia abonentom oglądanie wybranych programów w późniejszym czasie po ich emisji lub nagrywanie dowolnego programu używając funkcji osobistej nagrywarki nPVR. Personal TV zapewnia również usługę timeshift, dzięki czemu abonenci mogą zatrzymać, wznawiać, przewijać, a także włączać od nowa dany program.

Wszystko to jest możliwe dzięki przeprojektowaniu interfejsu użytkownika oraz EPG, który zawiera ulepszony system personalizowanych rekomendacji, rozpoznający preferencje widzów i sugerujący treści dostosowane do ich potrzeb w zależności od dostępności, czasu i kontekstu.
 

- Nasza współpraca z firmą ADB pozwoli nam wzbogacić naszą ofertę o nowe funkcjonalności, które pozwolą na realizację wielu bardzo ciekawych i innowacyjnych usług telewizji cyfrowej dla naszych abonentów. Dzięki rozwiązaniu Personal TV ADB, mamy naprawdę bogatą platformę, która dosłownie zmieni sposób, w jaki nasi abonenci będą oglądać telewizję - powiedział Bartłomiej Kasiński, dyrektor ds. strategii i rozwoju w Multimedia Polska.

Multimedia Polska i ADB współpracują ze sobą od 2007 roku, początkowo wdrażając dekodery HD i systemy zarządzania. W ciągu minionych lat ADB dostarczyło tej sieci rozszerzoną usługę VOD, bezkartowy system zabezpieczenia sygnału i aplikację interaktywną umożliwiającą widzom uczestniczyć w programach poprzez głosowanie.
 

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Multimedia Polska po raz kolejny wybrały rozwiązanie ADB, by wspierać nową, pionierską ofertę dla swoich klientów. Podkreśla to fakt, że jesteśmy nie tylko zaufanym partnerem, ale również uznanym innowatorem w całej branży telewizji cyfrowej. Wiedza i wieloletnie doświadczenie ADB zapewnia, że ​​operatorzy są w stanie świadczyć najnowocześniejsze usługi i atrakcyjną ofertę z nowoczesnymi funkcjami, których dzisiejsi klienci potrzebują - powiedział Jacek Galik, wiceprezes ds. sprzedaży ADB.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...