reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVN kupuje Gamellon

dodano: 2016-10-28 13:06 | aktualizacja: 2016-10-28 16:33
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Grupa TVN

Gamellon Grupa TVN kupiła większościowy pakiet akcji spółki Gamellon. Spółka działa w segmencie wideo online jako wielokanałowa sieć partnerska YouTube. Gamellon tworzy, produkuje oraz dystrybuuje treści wideo, skupiając w sieci prawie 100 kanałów, które subskrybuje 19 mln internautów. Kanały te generują ok. 150 mln wyświetleń miesięcznie. Sieć zrzesza obecnie m.in. takich twórców, jak Blowek, Stuu, Boxdel czy Disowskyy.

Gamellon


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dzięki tej transakcji, Grupa TVN poszerza swoją ofertę wideo w Internecie o treści skierowane do młodszego grona odbiorców. Transakcja oznacza również dla TVN dostęp do społeczności młodych twórców. Twórcy natomiast będą mogli skorzystać z infrastruktury produkcyjnej TVN, pomocy w zarządzaniu i optymalizacji kanałów. Planowany jest także ich udział w programach stacji oraz produkcjach dedykowanych platformie player.pl i kanałom TVN na YouTube. Oferta reklamowa kanałów partnerskich zostanie włączona do portfolio Biura Reklamy TVN.
 

– TVN konsekwentnie umacnia swoją pozycję lidera w dynamicznie rozwijającym się rynku video online. Kontynuując wdrażanie strategii Digital First, jest mi niezmiernie miło powitać w gronie naszych gwiazd Blowka i Stuu – jednych z najbardziej kreatywnych YouTuberów. Wspólnie z Gamellon chcemy wspierać młodych twórców w kreowaniu oraz monetyzacji produkcji internetowych w tym tzw. branded entertainment, reklamodawcom oferując tym samym nowe formy komunikacji docierającej do młodych odbiorców w Polsce i regionie CEE – mówi Jim Samples, prezes zarządu TVN.

Na początku roku TVN stworzył zespół produkcyjny TVN Emotion Studio, który rozwija, produkuje oraz dystrybuuje treści digitalowe. Premierowa produkcja TVN Emotion Studio „Lip Sync Battle Ustawka” okazała się, według informacji nadawcy, hitem oglądalności w platformie player.pl. W programie do walki stanęli m.in. popularni YouTuberzy – SA Wardęga i Stuu wraz z gwiazdami telewizyjnymi. Kolejnym sukcesem był taneczny format „You Can… Shake!”, zrealizowany dla marki Danio. W pięciu odcinkach show gościnnie pojawili się Yoczook, Olciiak i Szparagi. Natomiast w produkcji „BlowStar” połączono dwa światy: gwiazd Internetu oraz telewizyjnych celebrytów. Popularny YouTuber Blowek, dla którego Internet, YouTube oraz gry komputerowe są naturalnym środowiskiem, zaprosił do swojego programu i wspólnej gry gwiazdy show biznesu.
 

– Chcemy tworzyć treści, które wyróżnią się jakością na rynku. Tym bardziej cieszy mnie myśl o połączeniu naszej kreatywności i pomysłów z możliwościami produkcyjnymi, siłą i doświadczeniem telewizji. Jestem pewny, że ta współpraca zaowocuje nową jakością - wieloma nowymi formatami, programami, a także współpracą z dużymi markami i reklamodawcami – mówi Karol Gązwa, znany jako Blowek.

Obecnie TVN Emotion Studio pracuje nad najnowszym programem „Wielkie teorie Darwina”, który będzie miał swoją premierę na platformie player.pl już 8 listopada.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...