dodano: 2016-09-27 16:31 | aktualizacja:
2016-09-28 11:56
autor: Janusz Sulisz |
źródło: ZPR Media S.A.
28 września 2016 r. do oferty kanałów dostępnych w naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) dołącza nowy kanał, należący do Grupy ZPR Media. 8TV to najnowsza stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media o charakterze muzyczno-rozrywkowym. Prezentować będzie popularną, pogodną muzykę współczesną: głównie POP, a także największe hity lat 80. i 90. Stacja 8TV będzie dostępna za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej MUX 1 oraz w ofercie kablowo-satelitarnej, zastępując muzyczną stację Eska TV, która nadal będzie obecna w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w Internecie.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ofercie znajdą się również zagraniczne seriale, m.in. „Jej Szerokość Afrodyta” (ang. Drop Dead Diva), reality show „Projekt: Mąż” (ang. School for husbands), programy poradnikowe „Godzina z” (produkcja własna 8TV), „Trinny i Susannah ubierają Norwegię” (ang. Trinny&Susannah’s Makeover: Mission Norway) i kulinarne „Po prostu po włosku” (ang. Simply Italian). Na zlecenie 8TV produkowany jest program typu makeover „Nowa Ja!” z Katarzyną Cichopek w roli prowadzącej, która wspiera wizerunkowe i psychiczne przemiany bohaterek projektu.
Premiera serii jest zaplanowana na dzień debiutu stacji – 28 września. Drugi projekt własny kanału 8TV to rozrywkowy program „Taka sytuacja”, w którym znani aktorzy i osobowości świata mediów opowiadają o swoich perypetiach i wpadkach związanych z życiowymi problemami.
Start telewizji 8TV wspiera kampania promocyjna obejmująca spoty wizerunkowe, które nadawane będą w mediach własnych Grupy ZPR Media. Widzowie zobaczą kampanię w ogólnodostępnych telewizjach naziemnych Fokus TV oraz Polo TV, a także w dystrybuowanych w sieciach kablowych i satelitarnych kanałach Vox Music TV i Hip Hop TV. Spoty radiowe będą obecne na antenach rozgłośni Radio Eska, Eska Rock, Wawa, Vox oraz w wybranych stacjach sieci Radia Plus. Kampania internetowa została zaplanowana w serwisach należących do Grupy ZPR Media, także w wersji na urządzenia mobilne, oraz w social media, m.in. na Facebooku.
Mobilna kampania outdoorowa kanału 8TV pojawi się w 28 miastach w całej Polsce, na ponad 150 autobusach, a reklamy prasowe w gazecie codziennej Super Express oraz w tygodnikach i dwutygodnikach telewizyjnych.
Kreację marketingową przygotował zespół Grupy ZPR Media.
Stacja 8TV będzie dostępna za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej MUX 1 oraz w ofercie kablowo-satelitarnej, natomiast muzyczna stacja Eska TV nadal będzie obecna w sieciach kablowych i satelitarnych oraz w Internecie.