dodano: 2016-06-27 14:51 | aktualizacja:
2016-06-27 15:19
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Centrum Informacji TVP/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W sobotę, 25 czerwca, w dniu meczu
Polska – Szwajcaria,
TVP1 była liderem na rynku – zarówno w grupie 4+ (19,9 proc.), jak i 16-49 (18,9 proc.). Udział meczu wyniósł aż 47,3 proc. To oznacza, że
co drugi Polak, który miał wtedy włączony telewizor, obejrzał mecz Polska – Szwajcaria w Jedynce. Średnia oglądalność transmisji wyniosła 6,755 mln - co dało znaczącą aż 2-milionową przewagę nad konkurencją. To po raz kolejny potwierdza, że wielkie wydarzenia sportowe Polacy chcą oglądać w Telewizji Polskiej.
Olbrzymie zainteresowanie towarzyszyło temu wydarzeniu w Internecie. 25 czerwca serwis
sport.tvp.pl/euro2016 odwiedziło 396 tys. użytkowników, którzy wygenerowali prawie 1,1 mln odsłon.
Sama transmisja miała 379 tys. odtworzeń wideo.
W czwartek, 30 czerwca, odbędzie się mecz Polska – Portugalia, który zdecyduje o awansie do półfinału i bezpośredniej walce o medale EURO 2016! Początek ćwierćfinału z udziałem jednych z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego i Cristiano Ronaldo - już o godz. 21:00.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.