UPC Biznes: nowe rozwiązania dla branży hotelarskiej
dodano: 2016-04-25 16:12 | aktualizacja:
2016-04-25 16:24
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: UPC Polska
Telewizja i Internet na wzór rozwiązań stosowanych w najnowocześniejszych obiektach hotelowych na świecie - to główne założenia najnowszej oferty UPC Biznes dla hoteli. Nowy wachlarz usług, w tym m.in. jeszcze bogatszy wybór kanałów obcojęzycznych, jest kierowany zarówno do niezależnych obiektów hotelarskich, jak i całych sieci, które stawiają na rozwój w oparciu o rosnące wymagania klientów w zakresie cyfrowych narzędzi do pracy i rozrywki.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kluczowe punkty najnowszej oferty UPC na tle światowych trendów w tym zakresie były przedmiotem debaty specjalistów sektora hotelarskiego, zorganizowanej 22 kwietnia br. przez UPC Biznes w Hotelu Westin w Warszawie.
Pierwszą najważniejszą zmianą w ofercie UPC Biznes dla hoteli jest wzbogacenie liczby oferowanych kanałów obcojęzycznych. Nowy wybór pakietów z podziałem tematycznym i językowym obejmuje ponad 40 kanałów obcojęzycznych, m.in. niemiecko-, hiszpańsko-, rosyjsko- i włoskojęzycznych. Na gości hotelowych czekają także nowe udogodnienia w zakresie szybkiego Internetu. Każdemu z hoteli proponowane są najnowsze rozwiązania na bazie mini headendu, umożliwiające przygotowanie dedykowanych rozwiązań dla danego obiektu.
Najnowsza oferta UPC Biznes dla hoteli to najwyższy standard multimedialnej rozrywki dla gości. Dla właścicieli natomiast - proste, dopasowane rozwiązania, które komponujemy specjalnie do indywidualnych potrzeb ich biznesu oraz ich kompletna obsługa - od samego początku
- mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.
Właściciele hoteli korzystający z usług UPC Biznes i ich goście mają dostęp do Biznes Wi-Fi poprzez wydzieloną sieć, umożliwiającą budowanie sieci HotSpot oraz bezprzewodowych sieci LAN (WLAN). Najwyższą jakość usług gwarantuje możliwość skorzystania przez hotel z Wirtualnej Sieci Prywatnej, czyli IP VPN, zapewniającej szybkie, bezpieczne szerokopasmowe połączenia między wskazanymi lokalizacjami czy dzierżawa prywatnej linii w standardzie Ethernet. Standardem pozostaje brak limitu ilości wysyłania i odbierania danych oraz obecność symetrycznego pasma (łącze nie jest dzielone z żadnym innym obiektem). Operator już kilka lat temu wprowadził możliwość wysyłania i odbierania danych z taką samą prędkością - nawet do 10 Gbit/s. Do dyspozycji hoteli pozostaje także zespół serwisowy UPC Biznes, czuwający 24 h na dobę przez 365 dni w roku i pomoc dedykowanego każdemu obiektowi kierownika ds. kluczowych klientów.
Atutami oferty UPC Binzes w segmencie średnich i dużych firm są dedykowane rozwiązania projektowane zgodnie z potrzebami klienta. Należą do nich Internet symetryczny do 1 GB, profesjonalne WiFi, łączność telefoniczna również z wirtualnymi centralami, certyfikowana transmisja danych i wirtualne sieci.
O konferencji „Branża hotelarska w obliczu wyzwań technologicznych” - 22 kwietnia 2016
Na czym polega innowacyjność w hotelarstwie? Czy Wi-Fi w hotelu jest dziś bardziej pożądane niż ciepła woda w kranie? Na te pytania odpowiadali w piątek, 22 kwietnia goście spotkania „Branża hotelarska w obliczu wyzwań technologicznych”, organizowanego przez UPC Biznes. Prelegenci konferencji skonfrontowali z rzeczywistością oczekiwania współczesnego gościa hotelowego. W dyskusji wzięli udział: Beata Pawlikowska - znana podróżniczka, autorka książek i blogerka, Szymon Pepliński - CTO w HotelOga oraz ekspert ds. technologii i Internetu rzeczy oraz Agnieszka Zawistowska - dyrektor UPC Biznes. Dyskusję poprowadził znany aktor i właściciel hotelu - Jakub Wesołowski.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.